حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
هدیه خواننده پاپ به مردم در شب های قدر/ مهدی یراحی «اذان» گفت
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 19:26
  • شناسه : 1608
    بازدید 7
    0

    خواننده موسیقی پاپ کشورمان به مناسبت فرارسیدن شب های گرامی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) قطعه موسیقایی اذان را منتشر کرد. مهدی یراحی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قطعه یاد شده پیش از این در ویژه برنامه تحویل سال شبکه سوم سیما پخش شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه بعد […]

    پ
    پ

    خواننده موسیقی پاپ کشورمان به مناسبت فرارسیدن شب های گرامی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) قطعه موسیقایی اذان را منتشر کرد.

    مهدی یراحی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قطعه یاد شده پیش از این در ویژه برنامه تحویل سال شبکه سوم سیما پخش شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از اینکه قطعه «اذان» در این ویژه برنامه برای اولین بار پخش مخاطبان استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آوردند که برای من واقعا خوشحال کننده بود.

    وی ادامه داد: نظر به این حسن توجه مخاطبان و اظهار لطف آنها تصمیم گرفتم به بهانه فرا رسیدن ایام ارزشمند و گرامی شب های قدر و سوگواری شهادت حضرت امیر المومنین (ع) نسخه اصلی و با کیفیت این قطعه موسیقایی را تولید کرده و به عنوان یک هدیه ناقابل به مردم عزیز روزه دار تقدیم کنم.
    خواننده تیتراژ برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در معرفی این قطعه موسیقایی توضیح داد: هومن نامداری تنظیم و آرش پاکزاد در میکس و مسترینگ قطعه «اذان» با من همکاری داشته اند و امیدوارم مردم شریف و عزیز کشورمان اگر با شنیدن این قطعه حال و هوایی متفاوت را تجربه کردند ما را هم از دعای خیر خود در این شب های عزیز بی نصیب نکنند.

    براساس این گزارش، مهدی یراحی به همراه مرتضی پاشایی دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان خوانش تیتراژ پایانی و ابتدایی مجموعه تلویزیونی ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی را به عهده داشتند که این دو قطعه نیز با استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

    این خواننده که متولد استان خوزستان است در نوبت های گذشته نیز قطعاتی را با زبان عربی منتشر کرده بود که این قطعات نیز با استقبال خوب علاقه مندان موسیقی پاپ مواجه شده بود.

    قطعه « اذان » مهدی یراحی را اینجا بشنوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.