حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3658 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
برنامه نیروی انتظامی برای ماه رمضان
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت: 11:24
  • شناسه : 15731
    بازدید 2
    0

    فرماندهی کل انتظامی هدفمند شدن گشت‌های انتظامی را تشریح کرد و گفت: گشت‌های پلیس باید در جایی که نیاز است مستقر شوند و ماموریت انجام دهند نه در جایی که از قبل تعیین کرده بودند. سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ و در […]

    پ
    پ

    فرماندهی کل انتظامی هدفمند شدن گشت‌های انتظامی را تشریح کرد و گفت: گشت‌های پلیس باید در جایی که نیاز است مستقر شوند و ماموریت انجام دهند نه در جایی که از قبل تعیین کرده بودند.
    سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ و در جمع خبرنگاران گفت: همه تلاش ما در حوزه سفرهای نوروزی این است که به مردم خوش بگذرد و از سفری که می‌روند خاطره خوبی کسب کنند.

    وی تصریح کرد: مردم از ما نمی‌پذیرند که اجازه دهیم تعدادی اندکی متخلف اراده خود را به تعداد کثیری که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند، تحمیل کنند.
    فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: به دلیل حفظ جان و ایمنی در موضوعات پرخطر قطعا سخت‌گیری خواهد شد.

    رادان در پاسخ به سوالی در خصوص تمهیدات پلیس در مورد ماه مبارک رمضان گفت: پیش‌بینی ما این است که در روزهای اول نوروز حجم سفر نسبت به سال‌های قبل بیشتر باشد اما این بدان معنا نیست که در طول ماه رمضان در ایام نوروز سفر جاده‌ای نداشته باشیم؛ چرا که حکم سفر مشخص است.

    وی خاطرنشان کرد: در پیک اول پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و حضور پرحجم‌تر همکاران را در جاده‌ها شاهد خواهیم بود و در خصوص ماه مبارک رمضان دستورالعمل‌هایی که از قبل برای رعایت این ماه بود اعلام، ابلاغ و اجرا خواهد شد.

    فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص اینکه منظور از نمایشی نبودن گشت‌های انتظامی چیست، گفت: نمایشی نبودن گشت‌های انتظامی بدان معنا است که در جایی باشند که باید باشند و در جایی نباشند که نباید نباشند.

    رادان اظهار کرد: هر جا و متناسب با ماموریت آن واحد با توجه به اینکه موضوع مقابله با سرقت و کاهش سرقت را داریم، تلاش داریم واحدهای گشت را در این حوزه زیادتر کنیم و از واحد‌های امداد و ویژه استفاده کنیم؛ نتیجتا باید جایی باشند که آنجا برای سارقان امنیت نداشته باشد که به این گشت هدفمند می‌گوییم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.