حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3670 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 141×
باشگاه چلسی با برپایی ضیافت افطار به استقبال ماه رمضان می‌رود
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت: 11:20
  • شناسه : 15722
    بازدید 4
    0

    مقامات باشگاه فوتبال تیم چلسی از آمادگی خود در برپایی مراسم ضیافت افطاری در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در ورزشگاه «استامفورد بریج» خبر دادند. به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، تارنمای رسمی باشگاه چلسی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد همزمان با حلول ماه رمضان از برگزاری ضیافت افطاری در طول ماه رمضان از […]

    پ
    پ

    مقامات باشگاه فوتبال تیم چلسی از آمادگی خود در برپایی مراسم ضیافت افطاری در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در ورزشگاه «استامفورد بریج» خبر دادند.

    به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، تارنمای رسمی باشگاه چلسی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد همزمان با حلول ماه رمضان از برگزاری ضیافت افطاری در طول ماه رمضان از ۲۶ مارس / اسفند خبر داد.

    در این اطلاعیه آمده است ماه رمضان جایگاه ویژه‌ای در میان اقلیت مسلمانان در انگلیس دارد و یکی از بزرگترین رویدادهای مذهبی است که موجب فراهم‌شدن بستری برای گفتگو و تعامل سازنده میان قشرهای مختلف و امکان گردآمدن برای گفتگو می‌شود.

    در همین ارتباط، باشگاه چلسی در صفحه توییتری خود مطالبی را از بازیکنان مطرح این تیم از جمله «خالیدو کولیبالی»، مدافع سنگالی و «وسلی فوفونا» هم تیمی فرانسوی وی درباره این رویداد مذهبی مسلمانان بازنشر داد.

    کولیبالی در این کلیپ ویدیویی گفت: ماه رمضان ماه دشواری برای روزه‌داری نیست. در این ماه، مردم گردهم می‌آیند و شادی و سرور آنان را در برمی گیرد، و شعف و علاقه مندی به میل غذا و ادای نماز به صورت نماز جماعت و گروهی بیشتر می‌شود و این واقعه زیباترین پدیده در ماه رمضان به شمار می‌رود.

    از سوی دیگر، عمر صالحه، سرپرست و مسئول طرح برپایی خیمه های افطاری در خیمه های رمضانی اعلام کرد: برپایی افطاری‌هایی در فضایی آزاد در ورزشگاه استانفورد بریج به ضیافت باشگاه چلسی باعث افتخار ماست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.