حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
فرزاد جمشیدی مجری سحر ماه رمضان شد
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت: 9:38
  • شناسه : 15702
    بازدید 5
    0

    فرزاد جمشیدی بعد از چند سال، قرار است ماه رمضان ۱۴۰۲ در شبکه دو اجرای برنامه سحر را برعهده داشته باشد. به گزارش تسنیم، چندی پیش فرزاد جمشیدی مجری قدیمی تلویزیون که این روزها در شبکه دو اجرای برنامه دارد، مطلبی را در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد که قرار نیست امسال هم در سحر […]

    پ
    پ

    فرزاد جمشیدی بعد از چند سال، قرار است ماه رمضان ۱۴۰۲ در شبکه دو اجرای برنامه سحر را برعهده داشته باشد.

    به گزارش تسنیم، چندی پیش فرزاد جمشیدی مجری قدیمی تلویزیون که این روزها در شبکه دو اجرای برنامه دارد، مطلبی را در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد که قرار نیست امسال هم در سحر ماه رمضان روی آنتن باشد. این خبر خیلی سریع در کانال‌های مجازی دست به دست شد.

    پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از شبکه دو انجام شد و حامد بامروت‌نژاد مدیر این شبکه تلویزیونی اعلام کرد که فرزاد جمشیدی برنامه سحر شبکه دو را اجرا خواهد کرد.

    این نکته باعث شد دوباره به سراغ فرزاد جمشیدی برویم و از او بپرسیم که ماجرا چیست. او در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم به این نکته اشاره کرد که ما عادت کردیم در تلویزیون فرمانده‌ای داریم و آن مدیر شبکه است. می‌خواستم به پلتفرم بروم فرمانده گفت در تلویزیون بیشتر نیاز است و گفتم چشم. ان‌شاءالله سحر ماه رمضان خوبی را با مخاطبان تلویزیون داشته باشیم.

    جمشیدی همچنین تأکید کرد: صداوسیما بسیار مظلوم و مقدس است. محل حضور هنرمندان شریف این مملکت ارزشی است. ما سربازیم و هیچ‌وقت سنگر خودمان را ترک نمی‌کنیم. اگر مطلبی را گفتم در دفاع از تلویزیون بوده که این تلویزیون مخاطبش اهمیت دارد و امانتی در دستِ‌ ما است. باید بهترین آدم‌ها در آن اجرا کنند.
    وی افزود: باز هم به نظرمن سحرها المپیک برنامه‌های ماه رمضانی است و امیدوارم کسانی حضور پیدا کنند که برای رسانه‌ملی و مردم طلا بیاورند. امسال هم که عید نوروز و ماه رمضان تقارن پیدا کرده و من این دو عید را در طول همدیگر می‌بینم. چون اعتقاد دارم ماه رمضان عید بزرگی است چون حیاط خلوت بندگان خدا و ماه زیبا شدن در برابر خداست.

    سیداحمد موسویان تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی است که «صبح روز بعد» نام دارد. او به خبرنگار تسنیم گفت که قرار است این برنامه با یک طراحی متفاوت و کارگردانی هادی نعمت‌اللهی و اجرای فرزاد جمشیدی سحرهای ماه رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن برود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.