حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 145×
هراس صهیونیست‌ها از بحران انتفاضه در آستانه ماه رمضان
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت: 16:21
  • شناسه : 15681
    بازدید 17
    2

    رژیم صهیونیستی که از روند رو به رشد انتفاضه فلسطینی‌ها و عملیات‌های مقاومت آن‌ها هراس دارد، به زعم خود با انجام تدابیری برای اعمال محدودیت در تردد و عبادات فلسطینیان سعی در کنترل اوضاع دارد. به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، وب سایت عبری واینت(Ynet) اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی در […]

    پ
    پ

    رژیم صهیونیستی که از روند رو به رشد انتفاضه فلسطینی‌ها و عملیات‌های مقاومت آن‌ها هراس دارد، به زعم خود با انجام تدابیری برای اعمال محدودیت در تردد و عبادات فلسطینیان سعی در کنترل اوضاع دارد.
    به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، وب سایت عبری واینت(Ynet) اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی در هفته جاری در مورد احتمال به وجود آمدن وضعیت امنیتی متشنج در سرزمین‌های فلسطینی با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان در پایان ماه مارس آینده گفت‌وگو خواهد کرد.

    این وب‌سایت عبری به نقل از یک مقام سیاسی صهیونیستی گزارش داد که هر ساله در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در سرزمین‌های فلسطینی اسرائیل باید به بررسی سناریوهایی بپردازد که از رویارویی‌های صهیونیست‌ها با فلسطینیان حاصل می‌شود بخصوص که با عید پسح یهودی همزمان و می‌تواند باعث تنش‌های بزرگی شود.

    این مسئول صهیونیست با اشاره به اینکه این رژیم، اقداماتی را برای اعمال محدودیت در تردد فلسطینیان در بیت المقدس و حضور آنها در مسجد الاقصی و همچنین مقابله با نیروهای مقاومت در نوار غزه و کرانه باختری به کار خواهد بست گفت: نباید بگذاریم اوضاع به زیان ما بیش از این متشنج شود.

    رون بن یشای، مفسر امنیتی روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت می‌گوید که سه عامل وجود دارد که ممکن است منجر به انفجار بیشتر اوضاع شود و این تنها مقدمه‌ای است برای آنچه ممکن است در ماه رمضان اتفاق بیفتد.

    وی افزود: عامل نخست درگیری‌های جاری در کرانه باختری و بیت‌المقدس و وقوع قربانیانی از بین فلسطینیان است که منجر به انتقام‌جویی می‌شود، عامل دوم هرج‌ومرج سیاسی در اسرائیل و اظهارات برخی وزیران مانند ایتامار بن گویر که فضایی از آشفتگی و تنش ایجاد می‌کند و سومی ادامه تشویق حماس به مقابله در شبکه‌های اجتماعی است.

    به گزارش وب‌سایت عبری، شین بت در مقطع پیش رو به دنبال بازداشت اداری کسانی است که به تعبیر آن در شبکه‌های اجتماعی اقدامات تحریک‌آمیز انجام می‌دهند بخصوص که ماه رمضان در پیش است و از همین رو یگان ویژه‌ای برای رصد شبکه‌های اجتماعی و بررسی آنها فعال شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.