حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
رادیو ایران و بیان آیین‌های روز‌های پایانی رمضان
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت: 8:20
  • شناسه : 15402
    بازدید 6
    0

    برنامه «فرهنگ مردم» جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود. برنامه «فرهنگ مردم» از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو ایران است و جمعه‌ها با اجرای شمسی فضل اللهی و محمد محسن رفیعی پخش می‌شود. «فرهنگ مردم» این هفته جمعه ۹ اردیبهشت در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان، از مراسم و آیین‌های روز‌های پایانی رمضان می‌گوید. زهرا […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برنامه «فرهنگ مردم» جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.
    برنامه «فرهنگ مردم» از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو ایران است و جمعه‌ها با اجرای شمسی فضل اللهی و محمد محسن رفیعی پخش می‌شود.
    «فرهنگ مردم» این هفته جمعه ۹ اردیبهشت در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان، از مراسم و آیین‌های روز‌های پایانی رمضان می‌گوید.
    زهرا فقیه میرزایی تهیه کننده برنامه «فرهنگ مردم» گفت: ماه رمضان در استان یزد با جلوه‌های زیبا و معنوی همراه است و در طول این ماه آیین‌های ویژه‌ای در مناطق مختلف این خطه برگزار می‌شود.
    وی افزود : وقتی رمضان مهمان این خطه می‌شود قبل از آغاز و تا روز عید فطر آیین‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود ، آیین هایی چون «دوست، دوست» در شب بیست و ششم رمضان و «پیراهن مراد» در روز بیست و هفتم با گذشت سالیان سال، هنوز به فراموشی سپرده نشده است و در بسیاری از نقاط استان یزد همچنان برگزار می‌شود.
    تهیه کننده برنامه « فرهنگ مردم » گفت : علاقه مندان می‌توانند برای شنیدن این آییین ها، این برنامه را جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو ایران بشنوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.