حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
جام رمضان به روی آنتن شبکه ورزش رفت/ رقابت نفس گیر چهره‌های سرشناس در فوتبال
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت: 22:08
  • شناسه : 15338
    بازدید 3
    0

    مسابقات فوتبال «جام رمضان ۱۴۰۱»، از ۵ اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، مسابقات «جام رمضان ۱۴۰۱» با اجرای مجتبی پوربخش، گزارشگری علیرضا دهقانی و به تهیه‌کنندگی پویا خسروی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با حضور چهره‌های ورزشی، فرهنگی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مسابقات فوتبال «جام رمضان ۱۴۰۱»، از ۵ اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

    به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، مسابقات «جام رمضان ۱۴۰۱» با اجرای مجتبی پوربخش، گزارشگری علیرضا دهقانی و به تهیه‌کنندگی پویا خسروی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با حضور چهره‌های ورزشی، فرهنگی و هنری از شب گذشته ۵ اردیبهشت ماه تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

    از مهم‌ترین تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات می‌توان به «پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس»، «ستارگان هنر ایران»، «رسانه ورزش»، «نام آوران کهن ایران» اشاره کرد که با حضور چهره‌هایی چون کامبیز دیرباز، پویا امینی، عبدالله روا، علی لهراسبی، گرشا قباد، مرتضی فنونی‌زاده، بهزاد داداش زاده، سهراب انتظاری، علیرضا برومند، نوید مظفری، سامان صفاری، رضا حسن‌زاده، امیر عباس گلاب، هومن جوادی، رسول مجیدی، شهاب قاسمی، پژمان نجات‌پور و… با اهداف خیریه برگزار خواهد شد.

    این مسابقات پیش از این در شب‌های ماه مبارک رمضان و در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس، با حضور ۱۶ تیم برگزار شده است و در ایام باقیمانده از این ماه مبارک، از طریق شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.