حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پخش سریال «خوشنام» پس از ماه رمضان هم از شبکه یک ادامه دارد
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت: 13:21
  • شناسه : 15332
    بازدید 3
    0

    پخش سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده که از ابتدای ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود ، بیشتر از یک هفته بعد از عید فطر هم ادامه دارد. سریال رمضانی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی و با طرح و فیلمنامه محسن کیایی و بازنویسی فهمیه سلیمانی ، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    پخش سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده که از ابتدای ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود ، بیشتر از یک هفته بعد از عید فطر هم ادامه دارد.
    سریال رمضانی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی و با طرح و فیلمنامه محسن کیایی و بازنویسی فهمیه سلیمانی ، از ابتدای ماه رمضان مصادف با ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود و و با توجه به پخش سریال «نیاز» در شب‌های قدر، این مجموعه تلویزیونی تا یک هفته بعد از عید فطر هم از شبکه یک پخش می شود .

    در خلاصه داستان این سریال گفته شده: «از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.»

    در سریال «خوشنام» هومن حاجی عبداللهی ایفاگر نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال و حمید لولایی هم در نقشی متفاوت ایفاگر نقش «اوسا شفیع» پدر «شهرام» است و شهره لرستانی هم نقش «پروین» مادر «شهرام» را بازی می‌کند. فریده سپاه منصور در نقش «مهربان» مادربزرگ «شهرام» و سحر ولد بیگی و نیلوفر رجایی فر هم به عنوان خاله‌های «شهرام» در این سریال هستند.

    سایر بازیگران در این سریال می توان به عباس جمشیدی فر، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، سیاوش چراغی پور، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد، فاطمه شکری، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی و مجید اکبری، سبا سلیمانی و مهران رجبی اشاره کرد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.