حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
خانواده؛ محور اصلی قصه «مسافران شهر» رمضان
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت: 13:16
  • شناسه : 15323
    بازدید 8
    0

    محور داستان‌های مجموعه تلویزیونی «مسافران شهر» است که این شب‌ها از شبکه پنج پخش می‌شود. به گزارش آریا، امسال هم مانند سال‌های گذشته سریال‌های رمضانی پای ثابت کنداکتور شبکه‌های مختلف سیما هستند. سریال‌هایی که تلاش می کنند اوقاتی خوش را برای بینندگان روزه‌دار رقم بزنند. یکی از سریال‌های در حال پخش سریال « مسافران شهر» […]

    پ
    پ

    محور داستان‌های مجموعه تلویزیونی «مسافران شهر» است که این شب‌ها از شبکه پنج پخش می‌شود.
    به گزارش آریا، امسال هم مانند سال‌های گذشته سریال‌های رمضانی پای ثابت کنداکتور شبکه‌های مختلف سیما هستند. سریال‌هایی که تلاش می کنند اوقاتی خوش را برای بینندگان روزه‌دار رقم بزنند.
    یکی از سریال‌های در حال پخش سریال « مسافران شهر» است؛ خانواده محور داستان سریال اپیزودیک «مسافران شهر» است که هر اپیزود آن به داستانی جدا می‌پردازد؛ البته وجود یک راننده تاکسی اینترنتی توانسته است کل این داستان‌ها را به هم مرتبط کند.
    در اپیزود اول، زنی را می‌بینیم که نقش آن را ویدا جوان بازی می‌کند؛ او همسرش را از دست داده، اما با تمام وجود تلاش می‌کند تا هم برای فرزندش مادری کند و هم نقش همسری خود را در مقابل مردی که به تازگی وارد زندگی اش شده حفظ کند.
    در اپیزودی دیگر هم، داستان پیرامون همسر رزمنده‌ای می‌گذرد که فریبا کوثری آن را ایفا می‌کند؛ بنابراین به قول کارگردان مینی‌سریال «قصه ابراهیم» که یک اپیزود از این سریال است، در این اثر «خانواده حرف اصلی را می‌زند.
    احمد معظمی کارگردان «قصه ابراهیم» گفت : خانواده معجزه می‌کند، زیرا وقتی اعضای یک خانواده دور هم جمع شده و یکدل می‌شوند، همه مشکلات از بین می‌رود. موضوع اصلی همه کار‌های من، خانواده است. من اهمیت یکپارچگی این واحد اجتماعی و نقش بنیان گرم خانواده در رفع مشکلات اعضای آن و معضلات جامعه را در سریال‌های دیگرم مانند سرجوخه، خانه امن و سایر آثارم نیز نشان داده‌ام و این به دلیل همان اهمیتی است که به آن اشاره کردم.
    در این سریال به بهانه مسائل خانوادگی و با محوریت آن، برخی چالش‌های کلان اجتماعی مانند مفاسد اداری و مالی از جمله اختلاس نیز در اپیزود‌های سریال مطرح می‌شود. در واقع با وجود ژانر اصلی سریال که خانوادگی است، از موضوعات اجتماعی، معنوی و اخلاقی غافل نشده و به هر بهانه‌ای تلاش می‌کند تا مسائل اجتماعی مهم را نیز مطرح کند.
    سیروس حسن‌پور که کارگردانی اپیزود‌های دیگر سریال «مسافران شهر» را برعهده دارد، گفت : موضوعات و مسائل مطرح شده در اپیزود‌های سریال «مسافران شهر» ، موضوعات و مسائل اجتماعی بوده‌اند و ما سعی کرده‌ایم در بیان آنها، هر آنچه که در توان داشتیم به کار ببریم و فضایی را برای مخاطبان ایجاد کنیم که جنبه سازنده و معنوی داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.