حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
شروع کار ادارات نوزدهم و بیست و سوم رمضان با دو ساعت تأخیر
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 15:02
  • شناسه : 15158
    بازدید 2
    0

    ادارات در ایام قدر در آبادان و خرمشهر با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز می‌کنند. با مصوبه هئیت وزیران، مراکز دولتی شامل وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی سراسر کشور در روز‌های نوزدهم و بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان (۱ و ۵ اردیبهشت) با ۲ ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند. در آبادان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ادارات در ایام قدر در آبادان و خرمشهر با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
    با مصوبه هئیت وزیران، مراکز دولتی شامل وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی سراسر کشور در روز‌های نوزدهم و بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان (۱ و ۵ اردیبهشت) با ۲ ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.

    در آبادان و خرمشهر هم ادارات فردای شب‌های قدر با دو ساعت تأخیر آغاز بکار می کنند.
    کارکنان دستگاه‌های اجرایی در روز‌های پنجشنبه (۱ اردیبهشت) و دوشنبه هفته آینده پنجم اردیبهشت با ۲ ساعت تأخیر در محل کار خود حاضر می‌ شوند.

    مراسم معنوی شب‌های قدر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در آبادان وخرمشهر برگزار می‌شود.

    توصیه شده مومنان و روزه داران مراسم شب‌های قدر را از شبکه‌های مجازی رادیو و تلویزیون دنبال کنند و در صورتی که می‌خواهند در این آیین‌ها حضور یابند به شیوه نامه‌های سلامت پایبند باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.