حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
نذر خون در ماه رمضان فرهنگ متعالی مردم ایران است
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 22:18
  • شناسه : 15069
    بازدید 9
    0

    مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران، نذر خون در ماه مبارک رمضان، اعیاد و مناسبت‌های مذهبی را از فرهنگ متعالی مردم کشورمان دانست و گفت: نجات جان‌ها بالاترین نیکی و برکت در زندگی است. به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، دکتر مصطفی جمالی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم شریف […]

    پ
    پ

    مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران، نذر خون در ماه مبارک رمضان، اعیاد و مناسبت‌های مذهبی را از فرهنگ متعالی مردم کشورمان دانست و گفت: نجات جان‌ها بالاترین نیکی و برکت در زندگی است.
    به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، دکتر مصطفی جمالی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم شریف کشورمان، به ویژه اهداکنندگان و خانواده بزرگ انتقال خون از مردم دعوت کرد تا در همه روز‌های ماه مبارک رمضان خون اهدا کنند و در نظر داشته باشند نیاز به خون امری مستمر و همیشگی است.

    وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند یکی دیگر از روز‌های ماه مبارک رمضان را نیز به اهدای خون اختصاص دهند، تأکید کرد: کسانی که شب‌های قدر را برای ادای نذر خود در نظر گرفته اند برای پیشگیری از ازدحام می‌توانند هریک از شب‌های ماه مبارک رمضان را به این امر مهم اختصاص دهند.

    مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران گفت: روزه داران می‌توانند با صرف سحری و مایعات مناسب در ساعات اولیه صبح برای اهدای خون مراجعه کنند و اگر در ابتدای صبح کم انرژی هستند می‌توانند ساعات بعد از افطار را برای اهدای خون در نظر بگیرند، زیرا مراکز اهدای خون تا پاسی از شب فعال هستند.

    دکتر جمالی افزود: اهدای خون در ماه مبارک رمضان برای روزه داران مشکلی ایجاد نمی‌کند و افرادی که به علت‌هایی نمی‌توانند خون اهدا کنند، ولی واجد شرایط اهدای خون هستند نیز می‌توانند در ماه مبارک رمضان با نجات جان بیماران برکت نجات جان بیماران را نصیب خود سازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.