حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
واکنش وزارت خارجه به تعرض صهیونیست‎ها در ماه مبارک رمضان به مسجدالاقصی
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 16:17
  • شناسه : 14929
    بازدید 3
    0

    سخنگوی وزارت امور خارجه تعرض بی‌شرمانه صهیونیست‌ها در ماه مبارک رمضان به اماکن مقدس فلسطین و یورش به روزه‌داران و نمازگزاران در مسجدالاقصی را قویا محکوم و نسبت به تداوم اقدامات وحشیانه و تروریستی اشغالگران در قدس و فلسطین اشغالی هشدار داد. سعید خطیب زاده با اشاره به ضرب و جرح نمازگزاران فلسطینی به دست […]

    پ
    پ

    سخنگوی وزارت امور خارجه تعرض بی‌شرمانه صهیونیست‌ها در ماه مبارک رمضان به اماکن مقدس فلسطین و یورش به روزه‌داران و نمازگزاران در مسجدالاقصی را قویا محکوم و نسبت به تداوم اقدامات وحشیانه و تروریستی اشغالگران در قدس و فلسطین اشغالی هشدار داد.

    سعید خطیب زاده با اشاره به ضرب و جرح نمازگزاران فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر اظهار داشت، جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین حاکی از ضعف روزافزون این رژیم اشغالگر می‌باشد که برای سرپوش گذاشتن بر آن، توان پوشالی خود را در برابر عده‌ای نمازگزار بی‌دفاع را به نمایش می‌گذارد.

    خطیب زاده افزود، این جنایات که نقض آشکار حقوق بین الملل و حقوق بشر است، بیش از پیش نشان می دهد که خیانت برخی سران کشورهای اسلامی در عادی‌سازی روابط با رژیم‌ جعلی صهیونیستی، به تغییر رفتارهای این رژیمِ ذاتا خون‌ریز و بحران آفرین نمی انجامد، بلکه بر عکس، اقدامات ددمنشانه این رژیم در قبال فلسطینیان به دلیل پشت کردن برخی سران کشورهای اسلامی و عربی به آرمان فلسطین افزایش یافته، تا حدی که شاهد خشونت افسار گسیخته این رژیم آپارتاید و نژادپرست هستیم.

    سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن دعوت از دولت ها و سازمان‌های بین المللی به حمایت از مردم فلسطین و جلوگیری از تداوم جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین، خواستار تحرک مردمی و ملت های مسلمان در حمایت از مسجد الاقصی شد.

    خطیب زاده در پایان، پیامد اقدامات صهیونیست‌ها درقدس و فلسطین را متوجه این رژیم و حامیان منطقه‌ای و بین المللی آن دانست و خواستار واکنش صریح و فوری سازمان همکاری اسلامی و کشورهای مسلمان در حمایت از مسجد الاقصی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.