حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
سردار رحیمی: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 17:23
  • شناسه : 14878
    بازدید 8
    0

    رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است و حتی کسانی‌که دارای عذر شرعی هستند می‌بایست از تظاهر به روزه‌خواری در ملأ عام خودداری کنند. به گزارش موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است و حتی کسانی‌که دارای عذر شرعی هستند می‌بایست از تظاهر به روزه‌خواری در ملأ عام خودداری کنند.

    به گزارش موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است و حتی کسانی‌که دارای عذر شرعی هستند می‌بایست از تظاهر به روزه‌خواری در ملأ عام خودداری کنند، گفت: همه اغذیه‌فروشی‌ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی هستند؛ از این رو فعالیت واحدهای اغذیه‌فروشی در حد فاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

    رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در پایانه‌های مسافربری که محل تردد مسافران است، صرفاً ارائه غذای سرد آن هم باید با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه رمضان ارائه شود.

    وی با اشاره به اینکه همه رده‌های انتظامی و ترافیکی در راستای رعایت شأن و حرمت ماه رمضان وظایف ابلاغی خود را انجام خواهند داد، گفت: همه باید خود را موظف به رعایت حرمت ماه رمضان بدانند.

    رحیمی با اشاره به اینکه بی‌حجابی پدیده‌ای نابهنجار است که دشمنان به طور جد به دنبال ترویج آن هستند، عنوان کرد: در همه واحدهای صنفی که محل مراجعه مردم هستند، باید شئونات شرعی و اخلاقی رعایت شود.

    رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: پلیس امروز خدمتگزاری مردم را برای خود بزرگترین توفیق می‌داند و تکریم شهروندان در رأس مأموریت‌های پلیس است؛ چرا که قاطبه شهروندان ما متدین، مقید و وظیفه‌شناس هستند.

    وی با اشاره به اینکه همه اصناف و کسبه برای ما محترم هستند، گفت: لازم است که اغذیه‌فروشی‌ها و… در ایام ماه مبارک رمضان بر اساس ضوابط ابلاغی شأن و حرمت این ماه را رعایت کنند.

    رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های بزرگراه‌های پایتخت توسط یگان امداد فاتب بیان کرد: برای ارتقا سطح امنیت بزرگراه‌های پایتخت، گشت‌های یگان امداد در طول شبانه روز به صورت محسوس و نا محسوس در سطح بزرگراه‌های پایتخت به صورت هدفمند گشت‌زنی خواهند کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.