حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تدارک اعزام ۹ هزار زائر به عتبات در ماه مبارک/ هزینه سفر کربلا در رمضان چقدر است؟
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 9:10
  • شناسه : 14738
    بازدید 3
    0

    معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ارائه بسته‌های سفرعتبات در رمضان گفت: این سفرها از نهم فروردین تا یازدهم اردیبهشت با ظرفیت بیش از ۹ هزارنفر پیش‌بینی شده که هزینه آن از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان است. ثبت‌نام سفر زیارتی به عتبات هم‌زمان با ماه مبارک […]

    پ
    پ

    معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ارائه بسته‌های سفرعتبات در رمضان گفت: این سفرها از نهم فروردین تا یازدهم اردیبهشت با ظرفیت بیش از ۹ هزارنفر پیش‌بینی شده که هزینه آن از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان است.
    ثبت‌نام سفر زیارتی به عتبات هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، پس از پایان اعزام زائران عتبات نوروزی آغاز شد و سازمان حج و زیارت به منظور ارائه برنامه‌ریزی دقیق برای سفرهای زیارتی به عتبات، نام‌نویسی از متقاضیان این سفر معنوی را آغاز کرد.

    بر همین اساس، از نهم فروردین‌ماه متقاضیان سفر رمضانی به عتبات امکان ثبت‌نام در سایت سازمان حج و زیارت را داشتند و اعزام‌ها از استان‌های مختلف و البته از هشت ایستگاه پروازی برقرار است.
    نام‌نویسی ۲ و ۸۰۰ هزار زائر برای سفر عتبات در ماه رمضان

    حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به نام‌نویسی سفر عتبات در ایام ماه رمضان اظهار داشت: سفرهای رمضانی از نهم فروردین تا یازدهم اردیبهشت با ۹ هزار و ۱۵۵ نفر پیش‌بینی شده است که تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ نفر برای سفر عتبات در این ایام ثبت‌نام کرده‌اند.

    وی به استقبال کم زائران برای سفر عتبات در نیمه اول ماه رمضان اشاره کرد و گفت: بیشتر زائران در نیمه دوم ماه رمضان و شب‌های قدر تمایل دارند که به سفر عتبات مشرف شوند. بر همین اساس ما نیز بسته‌های زیارتی متنوعی را تدارک دیده‌ایم تا مشتاقان زیارت عتبات بتوانند در کنار زیارت به روزه‌داری نیز بپردازند.

    پیش‌بینی بسته‌های زیارتی متنوع برای سفر عتبات در ماه رمضان

    معاون عتبات سازمان حج و زیارت از ارائه بسته زیارتی ۲۳، ۱۴ و هفت روزه سفر عتبات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه هزینه اصلی سفر عتبات به پرواز اختصاص دارد، ما سعی کردیم که سایر هزینه‌های سفر از حمل و نقل تا اسکان را کاهش دهیم. بر همین اساس، برای سفرهای ۲۳ روزه عتبات را اجرایی کردیم تا زائران بتوانند در این سفر معنوی روزه نیز بگیرند که هزینه این سفر معنوی ۱۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

    وی درباره هزینه سایر بسته‌های زیارتی عتبات در ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: بسته زیارتی ۱۴ روزه با قیمت ۱۱ میلیون و ۳۲۷ هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان و یک هفته‌ای با قیمت هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه رمضان اجرایی شده است.
    به گزارش فارس، سفر زیارتی به عتبات در ایام نوروز برای سفرهای یک هفته‌ای رفت و برگشت هوایی بین ۹ میلیون و ۲۰۰ تا ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و رفت هوایی و بازگشت زمینی از هشت میلیون و ۳۰۰ تا ۹ میلیون تومان بود که حدود ۱۵ هزار نفر با کاروان‌های حج و زیارت در ایام نوروز عازم عتبات شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.