حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
نمایشگاه قرآن؛ ۱۹ تا ۲۷ رمضان میزبان علاقه مندان
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 12:40
  • شناسه : 14713
    بازدید 5
    0

    قائم مقام بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، از برپایی این رویداد فرهنگی از ۱۹ تا ۲۷ ماه رمضان در مصلای بزرگ تهران خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی عزیز زاده به برنامه “تقاطع فرهنگ” رادیو گفت‌وگو گفت: فضایی ممتاز به دست آمده است […]

    پ
    پ

    قائم مقام بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، از برپایی این رویداد فرهنگی از ۱۹ تا ۲۷ ماه رمضان در مصلای بزرگ تهران خبر داد.
    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی عزیز زاده به برنامه “تقاطع فرهنگ” رادیو گفت‌وگو گفت: فضایی ممتاز به دست آمده است تا بار دیگر در ماه مبارک رمضان فضای نمایشگاه را تجربه کنیم.
    وی این نمایشگاه را فرصتی برای ارائه آخرین آثار قرآنی کشور دانست و افزود: این فضا منجر به انتقال آموزه‌ها و مضامینی است که در قرآن کریم آمده است؛ آن هم برای کسانی که به این موضوع ها علاقمند هستند.
    عزیززاده با اشاره به آغاز به کار این رویداد از بیست و هفتم فروردین -۱۴رمضان- در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) افزود: ناشران حوزه دین بعد از گذشت سه سال دوری از فضای نمایشگاهی، حضوری پر شور خواهند داشت و تولیدهای خود را ارائه خواهند کرد و ثبت نام‌ها نیز آغاز شده است.
    وی با اشاره به آخرین فرصت ثبت نام ناشران تا روز شنبه -۲۰ فروردین ۱۴۰۱- گفت: کسانی که در حوزه محصول های فرهنگی و آثار و صنایعِ دستی، تولیداتی مرتبط با حوزه دین دارند، اقدامات ثبت نامی‌شان از تهران و استان‌های همجوار تهران آغاز شده است. در حوزه محصول های عفاف و حجاب نیز تولید کنندگان صنایع خود را در نمایشگاه عرضه خواهند کرد.
    عزی زاده در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، درباره اقداماتی که در نمایشگاه و در ماه مبارک رمضان اتفاق می‌افتد یک بخش را ناظر بر حوزه محتوا دانست که قسمتی از آن به ترویج سبک زندگی می‌پردازد. این حوزه برآمده از آموزه‌های قرآن به صورت هنرمندانه و در قالب نمایشگاهی در معرض نمایش گذاشته می‌شود.
    وی معتقد است خانواده‌ها در حوزه ورود فرزندان خود به فضای مجازی دغدغه مند هستند که در کرونا این مراجعه از سوی نوجوانان و کودکان حداکثری بوده است و امسال کارهایی در این حوزه در معرض دید بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن قرار گرفته است.
    قائم مقام بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ادامه داد: نمایشگاه روزانه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۱ و نیم شب آماده بازدید است و ستاد مقابله با کرونا با برپایی ۱۲ روز موافقت کرده است و به همین جهت نمایشگاه قرآن ۱۴۰۱ اندکی دیرتر آغاز به کار می‌کند و تا قبل از ۲۷ ماه مبارک رمضان به کار خود پایان خواهد داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.