حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
برج میلاد در ماه رمضان میزبان شهروندان است
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 11:38
  • شناسه : 14405
    بازدید 4
    0

    مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه ساعت فعالیت مجموعه برج میلاد با آغاز ماه مبارک رمضان تغییر کرد، گفت: شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۸ الی ۱ بامداد از برنامه‌های تدارک دیده شده استفاده کنند. عباس حیدری با بیان اینکه جشن رمضان امسال و پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره در […]

    پ
    پ

    مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه ساعت فعالیت مجموعه برج میلاد با آغاز ماه مبارک رمضان تغییر کرد، گفت: شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۸ الی ۱ بامداد از برنامه‌های تدارک دیده شده استفاده کنند.
    عباس حیدری با بیان اینکه جشن رمضان امسال و پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره در برج میلاد از سر گرفته شده است، گفت: برنامه‌ها با رویکرد خانواده، برای همه سنین اعضای یک خانواده در نظر گرفته شده است.

    مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه برنامه‌ها در محوطه برج میلاد و همچنین بخشی از برنامه‌ها در مرکز همایش‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجرای برنامه اذان‌گاهی برج از ساعت ۱۹ الی ۲۱ است که شامل اجرای گروه‌های سرود و تواشیح، برپایی سفره افطار ساده با همکاری آستان قدس رضوی تهران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی کانون خدمت رضوی استان تهران، اجرای برنامه “منم بچه مسلمان” شبکه قرآن و معارف سیما با حضور حضور حجت الاسلام مقدسیان برای کودکان در محوطه برج میلاد است.

    وی ادامه داد: بخش دیگری از برنامه‌ها، اجرای برنامه‌های تلویزیونی است که از ساعت ۲۱ الی ۲۲ در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد ضبط و پخش می‌شود. نام این برنامه “ماه بهشت” است که از شبکه قرآن و معارف سیما بصورت زنده پخش می‌شود و در این برنامه قاریان ممتاز نوجوان، قاریان بین المللی حضور دارند. بخش دیگری از این برنامه به گفتگو با کارشناسان مذهبی، اجرای تواشیح و سرود اختصاص دارد و حضور مردم در این برنامه آزاد است.

    به‌گفته حیدری، برنامه “ماه بهشت” با مشارکت و همراهی برج میلاد، شبکه قرآن، مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زیباسازی شهر تهران و سایت تلوبیون اجرا می‌شود.

    وی با اشاره به برنامه‌های شبانگاهی و تفریحات شبانه پس از اذان مغرب و عشا، گفت: این برنامه‌ها از ساعت ۲۲ الی ۲۴ در گذرگاه برج میلاد برای خانواده‌ها اجرا می‌شود تا آنها بتوانند در کنار تفریحات سالم، از برنامه‌های آموزشی و کودکانه تدارک دیده شده در برج میلاد استفاده کنند و ایام خوبی و خوشی را نیز در ماه مبارک رمضان در این مجموعه به یادگار بسپارند.
    حیدری تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل اجرای گروه “مل مل” برای کودکان، میز تخصصی تربیت کودک با حضور دکتر سعید عزیزی (روانشناس)، برگزاری مسابقات و دورهمی‌های بازی محور، معرفی کمپین «رؤیای همبازی تو بساز» با هدف اهدای اسباب بازی به کودکان محروم ایران است. همچنین سخنرانی مذهبی با موضوعات اجتماعی و خانوادگی، اجرای نقالی از دیگر بخش‌های برنامه‌های جشن رمضانی برج میلاد است.

    مدیرعامل برج میلاد درباره بخش نمایشگاهی جشنواره رمضانی نیز گفت: در این دوره ازجشنواره برگزاری نمایشگاه و فروشگاه اسباب بازی‌های ایرانی با حمایت اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، نمایشگاه معرفی ۳۰ مدل اسباب بازی غربی و اثرات منفی آن روی کودکان، معرفی ظرفیت‌های اسباب بازی ایران، نمایشگاه دستاوردها و محصولات مؤسسات قرآنی و عترت با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و اهدای غرفه‌ها به‌صورت رایگان به آن‌ها، نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دیگر برنامه‌های ما در طول ماه برکت و نزول قرآن است.

    وی در پایان عنوان کرد: پخش برنامه شبانه شبکه رادیویی جوان از برج میلاد به‌صورت زنده با حضور مردم، برنامه پایانی برج میلاد در شب‌های ماه مبارک رمضان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.