حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
روز یکشنبه آغاز ماه مبارک رمضان در بیشتر کشورهای اسلامی است
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 14:31
  • شناسه : 14221
    بازدید 5
    0

    مرکز بین المللی نجوم در بیانیه ای اعلام کرد: رؤیت هلال در روز جمعه در بیشتر کشورهای جهان اسلام امکان پذیر نیست و انتظار می رود که روز یکشنبه نخستین روز ماه مبارک رمضان باشد. به گزارش مهر، مرکز بین‌المللی نجوم که مقر آن در ابوظبی است، در بیانیه ای اعلام کرد: بیشتر کشورها روز […]

    پ
    پ

    مرکز بین المللی نجوم در بیانیه ای اعلام کرد: رؤیت هلال در روز جمعه در بیشتر کشورهای جهان اسلام امکان پذیر نیست و انتظار می رود که روز یکشنبه نخستین روز ماه مبارک رمضان باشد.

    به گزارش مهر، مرکز بین‌المللی نجوم که مقر آن در ابوظبی است، در بیانیه ای اعلام کرد: بیشتر کشورها روز جمعه ۱۲ فروردین مطابق با یکم آوریل هلال ماه مبارک رمضان را بررسی می‌کنند. رؤیت هلال با چشم غیرمسلح از هیچ جای جهان اسلام امکان پذیر نیست.

    در این بیانیه آمده است: با استفاده از تلسکوپ رؤیت هلال ماه در روز جمعه از بیشتر نقاط جهان اسلام به استثنای بخش‌های کوچک در غرب جهان اسلام غیرممکن است.

    این مرکز اعلام کرد: انتظار می‌رود با رؤیت هلال ماه روز یکشنبه ۱۴ فروردین مطابق با سوم آوریل نخستین روز ماه مبارک رمضان در بیشتر کشورها باشد.

    در این بیانیه آمده است: در کشورهایی که از روز یکشنبه ماه مبارک رمضان را آغاز می‌کنند، مردم پس از غروب روز شنبه بزرگی هلال را متوجه خواهند شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.