حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 15:03
  • شناسه : 14152
    بازدید 2
    0

    در جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور ، با توجه به بررسی های قبلی و گزارش های کارشناسی و میدانی ، مصوب شد تا قیمت مصرف کننده بر روی کالاها درج شود. به گزارش صدا وسیما محمد مخبر در جلسه ستاد تنظیم بازار بابیان اینکه با اقدامات انجام شده و اتخاذ […]

    پ
    پ

    در جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور ، با توجه به بررسی های قبلی و گزارش های کارشناسی و میدانی ، مصوب شد تا قیمت مصرف کننده بر روی کالاها درج شود.
    به گزارش صدا وسیما محمد مخبر در جلسه ستاد تنظیم بازار بابیان اینکه با اقدامات انجام شده و اتخاذ تصمیمات مناسب، کمتر شاهد بی نظمی، آشفتگی و تغییر ناگهانی قیمت‌ها در روز‌های منتهی به سال گذشته و ایام نوروز بودیم گفت: این رویه باید در بقیه ایام هم ادامه داشته و تقویت شود.
    مخبر تصریح کرد: خوشبختانه در ایام نوروز ۱۴۰۱ نگرانی از کمبود جنس و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم نداشتیم و فراوانی و آرامش نسبی در بازار کالا‌های اساسی حاکم بود.

    معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی نارضایتی‌های عمومی از وضعیت بلیت هواپیما در ایام تعطیلات نوروزی و نحوه خدمت رسانی به مردم و همچنین برخی نوسانات قیمت‌های کالا‌های اساسی در تعدادی از شهر‌های کشور از نهاد‌های نظارتی و تعزیرات خواست تا ضمن بررسی ها، برخورد‌های لازم و قانونی با متخلفان انجام شود.

    در این جلسه که وزیران صمت ، جهادکشاورزی، اقتصاد ، راه و شهرسازی، دادگستری، تعاون کار و رفاه اجتماعی و سخنگوی دولت حضور داشتند ، وزارت صمت گزارشی از مقایسه روند تغییرات میانگین قیمت کالا‌های منتخب در کشور به ویژه اقلام اساسی مورد نیاز مردم ارائه کرد.

    در ادامه این جلسه نیز مقرر شد، به منظور تأمین و فراوانی اقلام مورد نیاز مردم، اصناف و صنعت در ایام ماه مبارک رمضان، نظارت‌های لازم با قوت بیشتری ادامه یابد.

    در این جلسه تأکید شد، اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

    همچنین در این جلسه با توجه به بررسی‌های قبلی و لحاظ گزارش‌های کارشناسی و میدانی، مصوب شد تا قیمت مصرف کننده بر روی کالا‌ها درج شود.

    این تصمیم در حالی است که از چندی قبل و بنا به دستور وزارت صمت ، به جای قیمت مصرف کننده ، قیمت تولید کننده بر روی برخی کالاها درج می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.