حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پخش فصل جدید سوره همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: 14:57
  • شناسه : 14143
    بازدید 5
    0

    ویژه برنامۀ «سوره» با عنوان «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه این هفته، ۱۳ فروردین، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت. به گزارش  مهر، ویژه برنامه «سوره» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه این هفته، ۱۳ فروردین، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار […]

    پ
    پ

    ویژه برنامۀ «سوره» با عنوان «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه این هفته، ۱۳ فروردین، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

    به گزارش  مهر، ویژه برنامه «سوره» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه این هفته، ۱۳ فروردین، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

    این فصل از سوره که «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه» نام گرفته است هر شب میزبان یکی از متفکرین حوزه دین‌پژوهی خواهد بود. تاریخ نهج البلاغه، زیبایی شناسی نهج البلاغه، حکمرانی، عدالت، فساد، مدیریت، حقوق شهروندی و عدالت جنسیتی از جمله مسائلی است که در این فصل از سوره از دیدگاه نهج البلاغه مورد بررسی قرار گرفته است.

    از بخش‌های ویژه این فصل از برنامه سوره، نهج البلاغه خوانی است که توسط داریوش ارجمند انجام شده است. داریوش ارجمند از بازیگران اصلی سریال «امام علی» در دهه هفتاد بود که نقش «مالک اشتر» را در این سریال بر عهده داشت. بررسی و معرفی ترجمه‌ها و شرح‌های منتشر شده از نهج‌البلاغه از بخش‌های دیگر این ویژه برنامه خواهد بود.

    همچنین همزمان با آغاز پخش «سوره؛ فصل نهج البلاغه» تیتراژ جدید این برنامه برای سال جدید نیز پخش ورونمایی خواهد شد.

    برنامه «سوره» به تهیه کنندگی مرتضی روحانی و سردبیری و اجرای مسعود دیانی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار است که هر شب ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲ پخش خواهد شد و بازپخش آن نیز ساعت ۹ صبح روی آنتن خواهد رفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.