حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
بازگشایی مدرسه تلویزیونی ایران از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت: 9:57
  • شناسه : 14034
    بازدید 9
    0

    «مدرسه تلویزیونی ایران» از مهر تا اسفند امسال در سه شبکه تلویزیونی آموزش، امید و قرآن و معارف، حدود ۴ هزار ساعت برای دانش آموزان کلاس درس برگزار کرد. رسانه ملی در اقدامی جهادی از همان ابتدای شیوع کرونا ، به منظور تداوم آموزش، برنامه ریزی‌های مختلفی را برای سطوح مختلف تحصیلی انجام داد و […]

    پ
    پ

    «مدرسه تلویزیونی ایران» از مهر تا اسفند امسال در سه شبکه تلویزیونی آموزش، امید و قرآن و معارف، حدود ۴ هزار ساعت برای دانش آموزان کلاس درس برگزار کرد.
    رسانه ملی در اقدامی جهادی از همان ابتدای شیوع کرونا ، به منظور تداوم آموزش، برنامه ریزی‌های مختلفی را برای سطوح مختلف تحصیلی انجام داد و «مدرسه تلویزیونی ایران» توانست به شایستگی، جای خود را بین دانش آموزان باز کند.

    «مدرسه تلویزیونی ایران» با شیوع کرونا در اسفند ۹۸ آغاز به کار کرد و تا مهر ۱۴۰۰، حدود ۱۹ هزار کلاس درس و از مهر امسال تا پایان اسفند ۱۴۰۰، حدود ۴ هزار کلاس برگزار کرده است.

    مجموعه ساعات تلویزیونی در این سه شبکه از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا ۲۶ اسفند امسال، ۱۴۵۴ ساعت برنامه بوده است.
    «مدرسه تلویزیونی ایران» از ۲۶ اسفند تا پایان ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ تعطیل است و از ابتدای ماه مبارک رمضان بازگشایی می‌شود.
    در شبکه آموزش سیما، برنامه‌های مدرسه تلویزیونی از ساعت ۱۳:۴۵ آغاز و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد. آموزش در این شبکه از شنبه تا پنجشنبه هرهفته ساعت ۱۳:۴۵ تا ساعت ۱۶ به بخش پیش دبستانی و دبستانی اختصاص دارد که ۶ بخش آن برای دبستان و یک بخش آن مربوط به پیش دبستانی‌هاست.
    همچنین از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ مدرسه تلویزیونی به بخش متوسطه اول اختصاص دارد که شامل سه بخش است. از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ هم دروس اختصاصی متوسطه دوم برای رشته‌های تجربی و ریاضی آموزش داده می‌شود.
    در شبکه امید، دروس عمومی متوسطه دوم و برخی دروس غیراختصاصی متوسطه اول، برای دانش آموزان تدریس می‌شود که در شش بخش از شنبه تا چهارشنبه پخش شده است. روزهای پنجشنبه هم دروس عمومی متوسطه اول و دوم در دو بخش آموزش داده شده است.
    در شبکه قرآن و معارف هم رشته علوم و معارف اسلامی در بخش متوسطه دوم تدریس شده و دروس اختصاصی مربوط به کتاب های دین و زندگی و قرآن برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول برگزار شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.