حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 145×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
اعلام ویژه‌برنامه‌های احیای لیالی قدر در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت: 21:09
  • شناسه : 13759
    بازدید 20
    0

    ویژه‎برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه‎برنامه‌های مراسم احیای لیالی پرفیض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با توجه به مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا به مدت دو ساعت از ساعت ۲۳:۳۰ در صحن حضرت […]

    پ
    پ

    ویژه‎برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
    به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه‎برنامه‌های مراسم احیای لیالی پرفیض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با توجه به مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا به مدت دو ساعت از ساعت ۲۳:۳۰ در صحن حضرت موسی بن‌جعفر(ع) (امامزاده حمزه(ع) سابق) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

    مراسم معنوی شب‌های قدر با تلاوت قرآن کریم از سوی قاریان ممتاز و بین‌المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه‌سرایی از سوی محمدرضا غلامرضازاده، احمد زین‌العابدین فرد و حسن شالبافان برپا می‌شود.

    برگزاری مراسم سخنرانی و احیا از سوی حجج اسلام والمسلمین مسعود عالی، سیدحمید میرباقری و ناصر رفیعی به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر از دیگر برنامه‌های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد بود.

    زائران و مؤمنان خداجو همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان به‌ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان والامقام(ع) به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) می‌پردازند که این برنامه‌ها امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و از شبکه پنج سیما و رادیو تهران به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.