حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
عناوین ویژه‌برنامه‌های ولادت امام حسن (ع) از رادیو تهران
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت: 2:26
  • شناسه : 13669
    بازدید 12
    1

    شبکه رادیویی تهران مصادف با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع) با تدارک ویژه‌برنامه‌های متنوع این روز را گرامی می‌دارد. به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران چهارشنبه و پنجشنبه (۸ و ۹ اردیبهشت) به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۶:۴۰ تا ۸:۱۵ با […]

    پ
    پ

    شبکه رادیویی تهران مصادف با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع) با تدارک ویژه‌برنامه‌های متنوع این روز را گرامی می‌دارد.
    به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران چهارشنبه و پنجشنبه (۸ و ۹ اردیبهشت) به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۶:۴۰ تا ۸:۱۵ با بخش‌های ویژه پخش خواهد شد.

    بخشی از برنامه به گفت‌وگو با افرادی که کریم و خیر هستند و این کرامت را از امام حسن مجتبی (ع) یاد گرفته‌اند، اختصاص یافته است.

    برنامه«سعادت آباد» در این روز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۱۵ ضمن ارتباط زنده با کربلای معلی، با بخش های مناسبتی و فضای شاد لحظات مفرحی را فراهم می سازد. رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه مهمان حضوری برنامه است.

    از دیگر برنامه‌های رادیو تهران می‌توان به ویژه برنامه «تهران من» اشاره کرد، این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود. با توجه به این که روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم، در بخش «حرف‌های خوب، آدم‌های خوب»، در حوزه نابینایان که روزهای چهارشنبه با اجرای اشکان ماسوله یکی از نابینایان فعال رسانه، تقدیم مخاطبان می‌شود با نابینایان خیر و نیکوکار و نابینایانی که کارآفرینی می‌کنند، گفت‌وگو خواهد شد.

    بخش عمده ویژه برنامه«دعوت» و قسمت ویژه این برنامه گفت‌وگو با افراد خیر است. گفت‌وگو با آدم‌های خاصی که در هر شرایطی سعی می‌کنند یاور دیگران باشند، اگرچه ممکن خیرشان هم خیلی بزرگ و چشمگیر نباشد. این برنامه تا پایان ماه رمضان هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

    برنامه«الهیه» ویژه سحرهای ماه رمضان هر سحرگاه از ساعت ۳:۳۰ دقیقه تا ۶ صبح پخش می‌شود و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حجت‌الاسلام محمد لطفی، امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در منطقه مشیریه تهران مسجدی که در تهیه ارزاق و جهیزیه کمک شایانی به نیازمندان می کند، گفت وگو می کند.

    مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

    همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.