حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
برپایی کرسی‌های رمضانی تلاوت قرآن در حرم امام رضا(ع)
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت: 4:11
  • شناسه : 13563
    بازدید 4
    0

    مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان کرسی‌های تلاوت قرآن در ساعات مختلف شبانه‌روز در حرم مطهر رضوی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برپا است. حجت الاسلام سیدمسعود میریان سه شنبه شب در گفتگو با ایرنا افزود: مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از نخستین روز ماه مبارک رمضان […]

    پ
    پ

    مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان کرسی‌های تلاوت قرآن در ساعات مختلف شبانه‌روز در حرم مطهر رضوی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برپا است.

    حجت الاسلام سیدمسعود میریان سه شنبه شب در گفتگو با ایرنا افزود: مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از نخستین روز ماه مبارک رمضان برنامه های گسترده‌ای را برای حضور مشتاقان کلام وحی مهیا کرده است، که مهم‌ترین سرفصل امسال آن رعایت الگو و شیوه نامه‌های بهداشتی برای حاضران است.
    وی ادامه داد: در صحن آزادی بعد از نماز صبح محفل قرآنی برپا می شود و از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه نیز به مدت یک ساعت محفل قرآن در رواق امام خمینی(ره) و از ساعت ۱۷ به مدت یک ساعت در مسجد گوهرشاد برپا می‌شود.
    مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار داشت: همچنین بعد از نماز مغرب و عشا، کرسی تلاوت رضوی در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد با حضور قاریان ممتاز و بین المللی و برای بانوان نیز محفل قرآنی”ام ابیها” هر روز از ساعت ۱۱ به مدت یک ساعت در مدرسه خیرات خان حرم برگزار می شود.
    حجت الاسلام میریان افزود: برای نوجوانان نیز هر روز از ساعت ۱۷ به مدت یک ساعت و نیم محفل قرآن در صحن جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.