حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
قالیباف فرا رسیدن ماه رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: 23:34
  • شناسه : 13391
    بازدید 11
    0

    رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت گفت و به تقویت همکاری‌ها و تعامل سازنده بین مجالس برای انسجام و همگرایی تا رفع بحران کرونا تاکید کرد. در پیام تبریک «محمدباقرقالیباف»‌ به روسای مجالس کشورهای اسلامی آمده است: صمیمانه ترین مراتب تبریکات اینجانب […]

    پ
    پ

    رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت گفت و به تقویت همکاری‌ها و تعامل سازنده بین مجالس برای انسجام و همگرایی تا رفع بحران کرونا تاکید کرد.

    در پیام تبریک «محمدباقرقالیباف»‌ به روسای مجالس کشورهای اسلامی آمده است: صمیمانه ترین مراتب تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ستایش به درگاه خداوند متعال پذیرا باشید.

    رییس مجلس شورای اسلامی دراین پیام گفت: رمضان؛ مجالی در نیایش و ستایش رب العالمین برای عبور از بحران فراگیر کرونا ویروس و فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و همصدایی امت اسلامی است.

    وی ادامه داد: باور قلبی دارم؛ تحکیم، انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان در این شرایط خاص و جهانی، موجبات ثبات، امنیت و آرامش پایدار و صحت و تندرستی در حوزه جهان اسلامی را فراهم خواهد ساخت.

    قالیباف در این پیام تاکید کرد: با اغتنام از فرصت تاکید می‌نمایم که مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت دیپلماسی پارلمانی در جهان معاصر، از تقویت هر چه بیشتر همکاری‌ها و تعامل سازنده با مجالس کشورهای اسلامی برای انسجام و همگرایی تا رفع این بحران فراگیر و همگرایی بیش از پیش امت اسلامی استقبال می کند.

    وی خاطرنشان کرد: در ماه نزول قرآن از خداوند عزوجل موفقیت روز افزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و دولت آن کشور را مسئلت دارم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.