حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ویژه‌برنامه‌های تفسیر قرآن کریم با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: 9:36
  • شناسه : 13305
    بازدید 7
    0

    مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری ویژه‌برنامه‌ تفسیر قرآن کریم با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب در ماه مبارک رمضان خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی اخویان، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری ویژه‌برنامه تفسیر قرآن کریم با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب در ماه مبارک […]

    پ
    پ

    مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری ویژه‌برنامه‌ تفسیر قرآن کریم با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب در ماه مبارک رمضان خبر داد.
    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی اخویان، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری ویژه‌برنامه تفسیر قرآن کریم با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این برنامه، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه که خود از پژوهشگران و نویسندگان تفسیر قرآن کریم است، به تفسیر قرآن کریم می‌پردازد.

    وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تفسیر قرآن کریم، شناخت این کلام الهی را بسیار مهم برشمرد و گفت: در روزهای ماه مبارک رمضان، از ساعت ۱۲ ظهر، تفسیر قرآن کریم از طریق شبکه اینترنتی «رواق میقات» به نشانی revaghemighat.tv و http://live.hajj.ir/ پخش خواهد شد، همچنین بازپخش این برنامه عصرها هر روز از طریق اپلیکیشن «کاروان مجازی حج» صورت می‌گیرد.

    مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این برنامه انس بیشتر زائران، مدیران، روحانیان و کارگزاران حج و زیارت و همچنین عموم مردم با کتاب آسمانی قرآن کریم است و بدون شک انس با قرآن، برکات ارزشمندی در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد.

    وی یادآور شد: بعثه مقام معظم رهبری در تلاش است با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی زائران را با مفاهیم و کلام نورانی قرآن کریم بیشتر آشنا کند تا در زمان حضور در سرزمین وحی با این کتاب آسمانی بیشتر انس بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.