حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«نکته ناب» از زبان معلم درس‌هایی از قرآن
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: 3:29
  • شناسه : 13142
    بازدید 19
    0

    دو هزار نکته ناب قرآنی از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ضبط و آماده پخش و انتشار در شبکه‌های مختلف سیما و مراکز استانی است. به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، دو هزار برنامه کوتاه شامل نکات ناب قرآنی در محضر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی تهیه شد که از این تعداد، تاکنون […]

    پ
    پ

    دو هزار نکته ناب قرآنی از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ضبط و آماده پخش و انتشار در شبکه‌های مختلف سیما و مراکز استانی است.
    به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، دو هزار برنامه کوتاه شامل نکات ناب قرآنی در محضر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی تهیه شد که از این تعداد، تاکنون حدود ۶۰۰ برنامه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شده است.

    علاوه بر این ۲۰۰ برنامه ویژه خاطرات قرآنی حجت‌الاسلام والمسلمین استاد قرائتی هم ضبط شده که از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است.

    موضوعاتی از قبیل انسان در قرآن، کرونا، مهدویت، ماه‌های شعبان و رمضان، اقتصاد، محرم، سیاست در قرآن، دعای ندبه، سیره پیامبر(ص)، آرامش، گام دوم انقلاب، عبادت و کار خیر در قرآن، گناه در قرآن، مدیریت، اعتکاف و… در این برنامه پنج‌دقیقه‌ای مطرح شده‌اند.

    نکات ناب، تولید گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما هر روز قبل از اذان ظهر پخش (تکرار ساعت ۲۳:۲۵) و همچنین در پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه به نشانی نیز https://qurantv.ir/info/nokatenab قابل دریافت است.

     

    لینک نکات ناب

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.