حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
دانلود نرم افزار قرآنی باران رحمت
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: 21:12
  • شناسه : 13121
    بازدید 2
    0

    نرم‌افزار قرآنی باران رحمت کاری است از گروه باران که با هدف ارائه‌ی نسخه‌ای رایگان از قرآن کریم برروی گوشی‌های هوشمند با امکانات فراوان ارائه گردیده است . باران رحمت دارای ترجمه، تفسیر، صوت ترتیل آیات، جستجو و دیگر امکاناتی است که برای همراهان قرآن ضروری است. همه‌ی صو‌ت‌ها، ترجمه‌ها و تفسیرها به صورت رایگان […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نرم‌افزار قرآنی باران رحمت کاری است از گروه باران که با هدف ارائه‌ی نسخه‌ای رایگان از قرآن کریم برروی گوشی‌های هوشمند با امکانات فراوان ارائه گردیده است . باران رحمت دارای ترجمه، تفسیر، صوت ترتیل آیات، جستجو و دیگر امکاناتی است که برای همراهان قرآن ضروری است. همه‌ی صو‌ت‌ها، ترجمه‌ها و تفسیرها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. امکانات باران رحمت به مرور افزایش می‌یابد.

    نرم افزار قرآنی باران رحمت با ظاهری زیبا و با محیط کاربری ساده و روان خود سعی بر این دارد تا استفاده از قرآن بر روی گوشی های همراه را به ساده ترین شکل ممکن ارائه دهد.

    دانلود نرم افزار قرآنی باران رحمت (نسخه اندروید)

    دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار قرآنی باران رحمت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.