حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
آمادگی آستان مقدس حسینی برای برگزاری برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: 22:40
  • شناسه : 13089
    بازدید 6
    1

    با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) برای استقبال از این ماه مبارک و برگزاری برنامه های قرآنی ویژه این ماه آماده می شود، به همین دلیل مسئولان این دارالقرآن با یک هیئت از شبکه ماهواره ای کربلا دیدار کردند. «صفاء السیلاوی» مسئول مرکز رسانه در دارالقرآن کریم […]

    پ
    پ

    با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) برای استقبال از این ماه مبارک و برگزاری برنامه های قرآنی ویژه این ماه آماده می شود، به همین دلیل مسئولان این دارالقرآن با یک هیئت از شبکه ماهواره ای کربلا دیدار کردند.

    «صفاء السیلاوی» مسئول مرکز رسانه در دارالقرآن کریم گفت: این هیئت با «شیخ خیرالدین الهادی» برنامه های ماه مبارک رمضان را بررسی کردند و جدول زمان بندی را برای آنها تدوین کردند.

    وی افزود: این هئیت آمادگی کامل خود را برای همکاری با دارالقرآن کریم به منظور پوشش همه فعالیت های قرآنی در این مدت زمانی اعلام کرد.

    السیلاوی ادامه داد: این دارالقرآن کریم با یک هیئت قرآنی از مسجد جامع المبرقع و گروهی از شخصیت های قرآنی در بغداد دیدار کرد و دو طرف درباره چگونگی برپایی فعالیت قرآنی در این روزها به خصوص در ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن تبادل نظر کردند.

    وی گفت: شیخ خیرالدین الهادی و گروهی از مسئولان مراکز دارالقران در عراق با هیئتی از زایران راه های موفقیت فعالیت قرآنی در بغداد را با توجه به اهمیت بسیار این شهر بررسی کردند.

    دارالقران کریم با توجه به شیوع ویروس کرونا تدابیر ویژه ای را برای برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان اتخاذ خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.