حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
محمود کریمی از دهه سوم رمضان به تلویزیون باز می‌گردد
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 10:02
  • شناسه : 12140
    بازدید 3
    0

    مناجات‌های محمود کریمی از امامزاده چیذر در کنداکتور شبکه دو سیما قرار گرفت. هر سال مناجات‌های محمود کریمی در ایام ماه مبارک رمضان از مشهد مقدس را شبکه دو سیما پخش می‌کرد اما نقل حکایتی، کنداکتور را تغییر داد و چند شبی است در دهه دوم ماه مبارک، مداحان جایگزین، مناجات‌خوانی را ادامه می‌دهند. این […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مناجات‌های محمود کریمی از امامزاده چیذر در کنداکتور شبکه دو سیما قرار گرفت.
    هر سال مناجات‌های محمود کریمی در ایام ماه مبارک رمضان از مشهد مقدس را شبکه دو سیما پخش می‌کرد اما نقل حکایتی، کنداکتور را تغییر داد و چند شبی است در دهه دوم ماه مبارک، مداحان جایگزین، مناجات‌خوانی را ادامه می‌دهند. این اتفاق با واکنش‌های بسیاری از سوی جامعه مداحان، واعظان و محافل رسانه‌ای و فرهنگی مواجه شد و مدتی است در امامزاده علی اکبر(ع) چیذر، مناجات‌خوانی محمود کریمی برقرار است و از فضای مجازی علاقه‌مندان دنبال می‌کنند.

    با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص شد که از دهه سوم ماه مبارک رمضان، مناجات‌های محمود کریمی از امامزاده علی اکبر(ع) چیذر روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.
    حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی سیما در این باره به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: شبکه دو سیما پس از پوشش دو دهه برنامه‌های آستان قدس با مناجات خوانی مادحین برجسته کشور، در دهه سوم با هماهنگی های صورت گرفته و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام شمیرانات مناجات‌های حاج محمود کریمی از آستان امامزاده علی اکبر (ع) چیذر از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.