حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
مراسم‌ لیالی قدر از شبکه‌ ملی اطلاعات و فضای مجازی پخش می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 4:47
  • شناسه : 11944
    بازدید 4
    0

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: تمهیدات لازم برای برگزاری مجازی مراسم‌های لیالی قدر از طریق شبکه‌ ملی اطلاعات اندیشیده شده است. محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تمهیدات لازم برای برگزاری مجازی مراسم‌ لیالی قدر از طریق شبکه‌ […]

    پ
    پ

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: تمهیدات لازم برای برگزاری مجازی مراسم‌های لیالی قدر از طریق شبکه‌ ملی اطلاعات اندیشیده شده است.
    محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تمهیدات لازم برای برگزاری مجازی مراسم‌ لیالی قدر از طریق شبکه‌ ملی اطلاعات خبر داد و نوشت: فضای مجازی در ایام کرونا، نه تنها به عنوان زیربنای سلامت و اقتصاد و خدمات و آموزش بود، بلکه در تقارن ایام ماه مبارک رمضان و شیوع کرونا، به عنوان زیربنای برگزاری مراسم‌های مذهبی هم استفاده شد.

    وی افزود:‌ در سامانه‌‌ Mahafel.live که بر بستر شبکه ملی اطلاعات برقرار شده، روزانه به طور متوسط ۲۰۰ مراسم مذهبی برگزار می‌شود و متوسط ۲۰ هزار نفر هم در آن شرکت می‌کنند.

    امروز یک گروه دیگر از جوان‌ها یک پلتفرم جدید را به آدرس Heyatonline.ir بالا آورده‌اند که امکانات خوبی را برای برگزاری هیئت‌های مذهبی فراهم کرده است. به نظرم این دو سامانه در شب‌های قدر نقش مهمی را ایفا کنند تا ما با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌ ملی بتوانیم از مناجات با خدا بهره گیریم.

    وزیر ارتباطات تصریح کرد: استفاده از این دو سامانه در شب‌های قدر رایگان خواهد شد تا تسهیلات ویژه‌ای برای مردم فراهم شود. خدا قوت به همه‌ این عزیزان که با تمام وجود در مدت کوتاه، کار بزرگی کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.