حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«ضیافت»؛ ویژه‌برنامه افطار شبکه قرآن سیما
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 3:33
  • شناسه : 11783
    بازدید 7
    0

    ویژه‌‌برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان «ضیافت» در قالب ترکیبی همراه با مستند به بررسی زندگی علما و بزرگان دین می‌پردازد. به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ ویژه‌‌برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما «ضیافت» نام دارد که در قالب ترکیبی به بررسی زندگی علما و بزرگان دین […]

    پ
    پ

    ویژه‌‌برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان «ضیافت» در قالب ترکیبی همراه با مستند به بررسی زندگی علما و بزرگان دین می‌پردازد.
    به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ ویژه‌‌برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما «ضیافت» نام دارد که در قالب ترکیبی به بررسی زندگی علما و بزرگان دین می‌پردازد که هر روز از ساعت ۱۹ به صورت زنده تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون خواهد شد.

    سیدافضل میرلوحی، تهیه‌کننده این برنامه گفت: ضیافت برنامه‌ای است با عقبه پنج‌ساله که امسال بعد از دو سال مجددا در افطارهای ماه مبارک رمضان میهمان منازل مردم است. رویکرد اصلی برنامه سفارش به دستگیری و مواسات در سیره این بزرگان به همراه ارائه مدل و الگوی اخلاقی ملموس برای اقشار مختلف است.

    میرلوحی افزود: «ضیافت» وظیفه معرفی علما و بزرگان دین که در میان ما نیستند و الگوهایی عینی، از ذخایر معنوی ما به حساب می‌آیند به عهده دارد که مطمئناً برای رشد معنوی قشر نوجوان و جوان جامعه ما مثمرثمر خواهد بود.

    تهیه‌کننده ضیافت بیان کرد: در بخش‌های مختلف برنامه «ضیافت» با دعوت از خانواده درجه اول علما و احیانا افرادی که تألیفاتی در زمینه بیوگرافی موضوع مورد بحث دارند به بررسی ابعاد اخلاقی کمتر گفته شده علما و بزرگان دین می‌پردازیم.

    وی درباره ساختار برنامه اظهار کرد: استفاده از بخش‌های مختلفی همچون مستندهای گزارشی که در شرایط سخت کرونایی تهیه شده به همراه آیتم‌های متفاوت و جذاب تصویری بخش‌های تولیدی برنامه را تشکیل می‌دهد. در کنار آن بهره‌مندی از فضای بهاری و آزاد به عنوان استودیو اصلی با قرائت قرآن و پخش اذان به صورت زنده به طراوت لحظات افطار خواهد افزود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.