حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
خدمات ۲۴ ساعته مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در ماه رمضان
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 12:32
  • شناسه : 11719
    بازدید 8
    0

    مرکز ملی پاسخگویی در هفت گروه تخصصی قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، مشاوره و روان‌شناسی، به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی هموطنان است. به نقل از روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، این مرکز طی اطلاعیه‌ای با تبریک حلول ماه پرخیر و برکت رمضان اعلام کرد فعالیت مرکز با جدیت بیشتر در ماه مبارک […]

    پ
    پ

    مرکز ملی پاسخگویی در هفت گروه تخصصی قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، مشاوره و روان‌شناسی، به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی هموطنان است.
    به نقل از روابط عمومی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، این مرکز طی اطلاعیه‌ای با تبریک حلول ماه پرخیر و برکت رمضان اعلام کرد فعالیت مرکز با جدیت بیشتر در ماه مبارک رمضان با توجه به نیاز مردم دنبال خواهد شد.
    براساس این گزارش، بخش تلفنی مرکز با شماره تلفن ۰۹۶۴۰۰ همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب بجز روزهای تعطیل پاسخگویی مردم عزیز است. همچنین مخاطبان می‌توانند سؤالات خود را از طریق صندوق صوتی با همین شماره در هر زمان از شبانه روز ارسال و در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ را دریافت کنند.
    سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۴۰ سؤالات احکام شرعی را کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ خواهد گفت.
    در بخش پاسخگویی آنلاین در دو بستر اندروید با اپلیکیشن پاسخگو مرکز ملی پاسخگویی (قابل دریافت از کافه بازار) و تحت وب به نشانی https://user.pasokhgoo.ir به صورت زنده و گفتگوی متنی پاسخگوی مخاطبین است. این سامانه در ماه مبارک رمضان ۲۴ ساعته است و هم‌وطنان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند سوال خود را ارسال و بلافاصله جواب را دریافت کنند.
    بخش مکتوب مرکز هم با رویکردی نخبگانی به صورت مکتوب، علمی – تحلیلی، تفصیلی و با ذکر منابع معتبر به ارائه پاسخ می‌پردازد. پرسشگران می‌توانند سؤالات خود را در این بخش از طریق نشانی http://www.pasokhgoo.ir/send یا اپلیکیشن پاسخگو ارسال کنند.
    انجمن گفت‌وگوی دینی در سایت www.askdin.com با رویکردی متفاوت برای علاقه مندان به مباحث دینی و مذهبی است که پاسخ به سوالات از سوی کارشناس متخصص هر رشته و ارزیابی علمی، امکان تضارب آراء، مشارکت و و ارائه نظر برای سایر کاربران، ارائه مباحث به صورت یک پرسش و پاسخ جمع بندی کارشناسی شده، از ویژگی‌های این انجمن‌هاست و در این ماه مبارک بیش از پیش فعال خواهد بود.
    همچنین نرم‌افزار «احکام روزه» در دو نسخه اندروید و ویندوز که از سوی مرکز ملی تولید شده است و کاربران می‌توانند این نرم افزار را از لینک http://pasokhgoo.ir/node/۹۵۷۹۲ دریافت کنند. این نرم افزار، شامل سؤالات پرتکرار مخاطبان در موضوع روزه بوده که بر اساس فتاوای مراجع بزرگوار تقلید پاسخ داده شده است.
    مرکز ملی پاسخگویی در هفت گروه تخصصی، قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، مشاوره و روانشناسی در بسترهای ذکر شده پاسخگوی هم‌وطنان عزیز است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.