حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ممکن است نماز عید فطر برپا نشود
  • ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 22:20
  • شناسه : 11676
    بازدید 9
    0

     مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اینکه ممکن است با توجه به تعطیلی بقاع متبرکه نمازعید فطر برپا نشود، گفت: نمازعید با صدور مجوز توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی شورای سیاستگذاری برپا می‌شود. حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: در […]

    پ
    پ

     مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اینکه ممکن است با توجه به تعطیلی بقاع متبرکه نمازعید فطر برپا نشود، گفت: نمازعید با صدور مجوز توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی شورای سیاستگذاری برپا می‌شود.
    حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا شاهد اجرای طرح‌هایی برای به حداقل رساندن حضور مردم در اماکن پرتردد و عمومی هستیم.
    وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، طی حدود یک ماه و نیم اخیر شاهد توقف امکان حضور مردم در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان بوده‌ایم که این امر با هدف حفظ سلامت مردم انجام شده است.
    این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز تصمیمی در خصوص بازگشایی مجدد بقاع متبرکه استان اعلام نشده، پیش بینی می‌شود مراسم شب‌های قدر امسال به صورت آنلاین از بقاع متبرکه برگزار شود.
    دشتکی تاکید کرد: در این مراسم که با حضور قاریان و حافظان و مداحین اهل بیت(ع) و سخنرانان برجسته برگزار می‌شود، اصحاب رسانه حضور دارند تا بتوانند بهترین پوشش را از این مراسم پرفیض داشته باشند.
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اینکه ممکن است با توجه به تعطیلی بقاع متبرکه نمازعید فطر برپا نشود، گفت: نماز عید با صدور مجوز توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی شورای سیاستگذاری برپا می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.