حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
رونمایی از دو اثر جدید گروه محمد رسول الله(ص) ویژه رمضان + عکس و فیلم
  • ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 10:25
  • شناسه : 11635
    بازدید 7
    0

    از دو اثر مناجات و اسماءالحسنی گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) که ویژه ماه مبارک رمضان تصویربرداری و تولید شده است، رونمایی شد. همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان دو اثر جدید و مشترک گروه‌های همخوانی محمد رسول‌الله (ص) بسیج تهران و شهدای نیروی انتظامی رونمایی شد. این دو گروه در راستای فضاسازی […]

    پ
    پ

    از دو اثر مناجات و اسماءالحسنی گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) که ویژه ماه مبارک رمضان تصویربرداری و تولید شده است، رونمایی شد.
    همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان دو اثر جدید و مشترک گروه‌های همخوانی محمد رسول‌الله (ص) بسیج تهران و شهدای نیروی انتظامی رونمایی شد.

    این دو گروه در راستای فضاسازی دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان دو اثر جدید و مشترک را اجرا کرده‌اند. این دو اثر با عناوین مناجات و اسماءالحسنی است که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) تصویربرداری شده است.

    آهنگ‌سازی اثر مناجات را سیدمحسن موسوی و اثر اسماءالحسنی را سیدروح‌الله قوام‌نیا انجام داده‌اند. تهیه‌کنندگی این آثار برعهده علی ویسی بوده و صدابرداری و تدوین نیز به همت حسن صفری و علی جهانبخش صورت گرفته است.

    این اثر به سفارش سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی و با همکاری سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و موسسه قرآنی آیه تولید شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.