حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ویژه برنامه‌های آستان کریمه اهل ‌بیت(س) در ماه رمضان
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 4:38
  • شناسه : 11562
    بازدید 6
    0

    معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از انعکاس ویژه برنامه‌های حرم مطهر به مناسبت ماه مبارک رمضان در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی خبرداد و گفت: برنامه‌های روزانه ترتیل و تفسیر به صورت زنده پخش می‌شود. به نقل از روابط عمومی آستان مقدس قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی گفت: با وجود محدودیت‌هایی که به علت […]

    پ
    پ

    معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از انعکاس ویژه برنامه‌های حرم مطهر به مناسبت ماه مبارک رمضان در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی خبرداد و گفت: برنامه‌های روزانه ترتیل و تفسیر به صورت زنده پخش می‌شود.
    به نقل از روابط عمومی آستان مقدس قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی گفت: با وجود محدودیت‌هایی که به علت شیوع ویروس کرونا پیش آمده است، آستان مقدس امسال نیز همانند سال گذشته برای ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف معارفی و مذهبی را در دستور کار خود قرار داده است.
    وی از انعکاس برنامه‌های مختلف رسانه‌ای از حرم مطهر حضرت معصومه(س) طی هفته‌های گذشته یاد کرد و افزود: با استفاده از بستر رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی توانستیم مهمان منازل ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت باشیم و در ماه مبارک رمضان نیز امیدواریم بتوانیم این روند را به شیوه مطلوب دنبال کنیم.
    معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: پخش زنده ترتیل‌خوانی روزانه قرآن کریم توسط نوجوانان هر روز ساعت ۱۰ از شبکه استانی قم و سخنرانی و تفسیر سوره انعام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی هر روز ساعت ۱۱ همچنین پخش زنده برنامه تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه ۳ و شبکه استانی قم منعکس می‌شود.
    وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ و پرتال جامع آستان amfm.ir به صورت زنده پخش می‌شود، اضافه کرد: برنامه ترتیل‌خوانی روزانه هر روز از ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه ۳ و شبکه استانی قم به مخاطبان ارائه خواهد شد.
    احمدی تصریح کرد: ویژه برنامه مناجات شبانه دهه اول با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی میثم مطیعی هر شب حدود ساعت ۲۴ بامداد از شبکه ۳ و همچنین ویژه برنامه خانواده فاطمی هر شب بعد از نماز مغرب از شبکه قرآن و معارف پخش خواهد شد.
    وی از اجرای پویش کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه به همت آستان مقدس بانوی کرامت خبرداد و گفت: در قالب این پویش هر فرد با هر توان مالی می‌تواند در راستای تامین مواد غذایی و اطعام محرومان و نیازمندان مشارکت کند.
    معاون فرهنگی آستان مقدس ادامه داد: شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۱۹۹۵۰۳۰۸۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۰۸۰۱۰۱۰۰۲ به نام آستان مقدس قم و همچنین درگاه پرداخت اینترنتی به نشانی nazr.amfm.ir/rmz برای علاقه‌مندان به شرکت در این پویش درنظر گرفته شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.