حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
جشنواره «صراط» دارالقرآن بسیج برگزار می‌شود
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت: 4:08
  • شناسه : 11519
    بازدید 13
    0

    مدیر تبلیغ و ترویج دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی صراط در ایام ماه مبارک رمضان،‌ گفت: این جشنواره ویژه خانواده‌ها و در سه مقطع سنی برگزار می‌شود. سیدابوالقاسم فضائلی، مدیر تبلیغ و ترویج دارالقرآن سازمان بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن اعلام این خبر،‌ گفت: جشنواره قرآنی صراط ویژه […]

    پ
    پ

    مدیر تبلیغ و ترویج دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی صراط در ایام ماه مبارک رمضان،‌ گفت: این جشنواره ویژه خانواده‌ها و در سه مقطع سنی برگزار می‌شود.
    سیدابوالقاسم فضائلی، مدیر تبلیغ و ترویج دارالقرآن سازمان بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن اعلام این خبر،‌ گفت: جشنواره قرآنی صراط ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت خانواده قرآنی در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۹ و بالای ۱۹ سال در بخش‌ها و رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

    وی افزود: در رده سنی زیر ۱۲ سال، مسابقات در بخش‌های نقاشی، حفظ سوره‌های منتخب و شکوفه‌های صراط برگزار می‌شود. در بخش نقاشی، موضوعات شکست کرونا به مدد الهی، کریم اهل بیت(ع)، شب‌های قدر در کنار خانواده و خانواده قرآنی مطرح شده است. همچنین در بخش سوره‌های منتخب نیز ضبط فیلم تلاوت یکی از ۲۶ سوره درسنامه صراط (از فجر تا ناس) به صورت حفظ در مدت زمان حداکثر دو دقیقه خواهد بود.

    فضائلی تصریح کرد: در بخش شکوفه‌های صراط نیز فرزندان زیر ۱۲ سال خانواده می‌توانند با ارسال فیلم کوتاهی از یک متن که خانواده‌ها را تشویق می‌کنند تا در خانه بمانند، در مسابقه شرکت کنند.

    مدیر تبلیغ و ترویج دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در رده سنی ۱۲ تا ۱۹ سال نیز بخش‌هایی همچون دل‌نوشته، شعر و انشاء (کمک مؤمنانه، بلا و همدلی و …) و حفظ سوره‌های منتخب (ضبط فیلم تلاوت سه سوره متوالی از شش سوره درسنامه صراط فجر، بلد، شمس، لیل، ضحی، شرح) در نظر گرفته شده است. در بخش ۱۹ سال به بالا نیز تفسیر و مفاهیم درسنامه صراط و جزء‌خوانی قرآن کریم در نظر گرفته شده است.

    وی در پایان با اشاره به درج اطلاعات بیشتر این جشنواره در کانال quran_salehin@ در پیام‌رسان‌های ایتا و آی‌گپ و quran.salehin@ در پیام‌رسان سروش، گفت: هر روز فایل تلاوت جزءخوانی روزانه ماه مبارک رمضان به همراه فایل متنی آن و همچنین فایل تفسیر کوتاه جزء به همراه چندین مسابقه جذاب و هدایای ویژه روزانه در کانال های فوق بارگذاری می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.