حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
قیمت اقلام اساسی ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت: 6:49
  • شناسه : 11273
    بازدید 4
    0

    با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان قیمت تعدادی اقلام اساسی این ماه اعلام شد. رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه گوشت مرغ و قرمز در ماه مبارک رمضان نداریم، اعلام کرده است: در آستانه ماه مبارک رمضان از نظر تامین گوشت قرمز و گوشت […]

    پ
    پ

    با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان قیمت تعدادی اقلام اساسی این ماه اعلام شد.
    رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه گوشت مرغ و قرمز در ماه مبارک رمضان نداریم، اعلام کرده است: در آستانه ماه مبارک رمضان از نظر تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ کمبودی نداریم و توزیع این اقلام متناسب با تقاضا صورت می گیرد.البته با توجه به شرایط مساعد عرضه و ذخیره سازی، هیچ گونه افزایش قیمتی هم در ماه رمضان نخواهیم داشت.

    وی قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد برای مصرف کننده را ۴۰ هزار تومان و مرغ ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.

    عظیم حجت عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی نیز از افزایش‌ ۷۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفته است: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار و ۷۰۰ تا ۷ هزار و ۸۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۲ هزار تومان است.

    وی افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا، سرانه مصرف مرغ به سبب تعطیلی رستوران ها، لغو سفر و قرنطینه خانگی کاهش چشمگیری داشت که این امر موجب شد مرغ کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه شود. بر همین اساس اگر اقدامات دولت ظرف چند روز آینده به افزایش‌ نرخ مرغ کمک‌کند، مشکلی از حیث عرضه و قیمت در ماه رمضان‌ نخواهیم داشت.

    این مقام مسئول نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۹ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها را ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار تومان اعلام کرد.

    همچنین علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی هم از ثبات نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفته است: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۰۰ هزار تا ۱۰۵ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود معادل ۱۱۰ هزار تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

    ملکی ادامه داد: با توجه به عرضه بره های نو به بازار و تعطیلی بسیاری از مغازه ها ناشی از گسترش ویروس کرونا پیش بینی می شود که نوسان خاصی در بازار اتفاق نیفتد.

    رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام زنده نداریم، بیان کرد: قیمت کنونی هر کیلو دام زنده در میادین تهران ۴۶ هزار تومان بوده که نسبت به هفته قبل تفاوتی نداشته است.

    مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار نیز با انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت لیموترش و لیموشیرین در بازار اظهار کرد: علی رغم ذخیره ۳ هزار تن لیموترش و لیموشیرین در سردخانه ها، اما به سبب سودجویی تعداد معدود دلالان شاهد رشد چشمگیر قیمت در بازار هستیم.

    وی افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو لیموشیرین در میدان مرکزی ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان و لیموترش ۲۷ هزار تومان است که در خرده فروشی ها بالای ۳۰ هزار تومان عرضه می شود، در حالی که قیمت تمام شده آن ۵ تا ۷ هزار تومان است.

    دارایی نژاد از کاهش قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو موز هندی ۱۵ هزار تومان و موز اکوادور ۱۸ هزار تومان است.

    رئیس اتحادیه بارفروشان میدان‌ مرکزی میوه و تره بار با بیان اینکه قیمت پیاز و سیب زمینی در بازار افت چشمگیری داشته است، گفت: در حال حاضر هر کیلو پیاز با نرخ ۳ هزار تا ۵ هزار تومان و سیب زمینی ۳ هزار تا ۴ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.