حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
فراخوان دومین مسابقات اینترنتی اروپایی قرآن در هامبورگ
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت: 5:34
  • شناسه : 11246
    بازدید 7
    0

    مرکز اسلامی هامبورگ برای برگزاری دومین دوره مسابقات اروپایی تلاوت قرآن اینترنتی «تنزیل» فراخوان داد. به گزارش ایکنا؛ مرکز اسلامی هامبورگ اعلام کرد: دارالقرآن الکریم مرکز اسلامی هامبورگ دومین دوره مسابقات قرآن کریم «تنزیل» را در سطح اروپا و در دو رده سنی زیر و بالای ۱۶ سال به صورت مجازی برگزار می‌کند. در این […]

    پ
    پ

    مرکز اسلامی هامبورگ برای برگزاری دومین دوره مسابقات اروپایی تلاوت قرآن اینترنتی «تنزیل» فراخوان داد.
    به گزارش ایکنا؛ مرکز اسلامی هامبورگ اعلام کرد: دارالقرآن الکریم مرکز اسلامی هامبورگ دومین دوره مسابقات قرآن کریم «تنزیل» را در سطح اروپا و در دو رده سنی زیر و بالای ۱۶ سال به صورت مجازی برگزار می‌کند.

    در این مسابقات در گروه سنی زیر ۱۶ سال (تلاوت تقلیدی) سه مقطع تلاوت از قاریان برجسته جهان اسلام «مصطفی اسماعیل»، «عبدالباسط محمد عبدالصمد» و «محمد صدیق منشاوی» در سایت دارالقرآن، فیسبوک و تلگرام دارالقرآن برای تقلید تلاوت در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود که یک تلاوت را انتخاب کرده و همانند سبک قاری مربوطه، تلاوت تقلیدی خود را فقط یکبار از طریق تلگرام به نشانی «@QuranCompetition » ارسال کنند.

    همچنین در گروه سنی بالای ۱۶ سال (تلاوت تحقیق) شرکت‌کنندگان باید از سه قرعه ارائه‌شده یکی را انتخاب و با در نظرگرفتن قواعد تجوید و صوت و لحن قرآن کریم تلاوت کرده و فقط یکبار از طریق تلگرام به «@QuranCompetition » ارسال کنند. تکرار بدون دلیل آیات باعث کسر امتیاز خواهد شد.
    قرعه اول سوره حج از آیه ۵۶ الملک تا ۵۹ حلیم، قرعه دوم سوره بقره از آیه ۲۰۳ واذکروا تا ۲۰۵ الفساد و قرعه سوم سوره انعام از آیه ۷۴ و اذ قال تا ۷۷ الضَّالِّینَ است، مهلت ارسال فایل‌ تصویری تا تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری) اعلام شده است.

    تلاوت‌های ارسالی باید با کیفیت بالا و به صورت MP۴ ارسال و به همراه فایل تصویری تلاوت، نام و نام خانوادگی، سن و محل سکونت (کشور و شهر) شرکت‌کننده نیز ذکر شود.

    فایل‌های ارسالی شرکت‌کنندگان از دو طریق انتخاب داوران، همچنین نظرات مردم در فیسبوک و تلگرام دارالقرآن مرکز اسلامی هامبورگ ارزیابى خواهد شد و برندگان این مسابقه در نیمه ماه رمضان معرفی خواهند شد.

    در صورتی که تعداد شرکت‌کنندگان در یک رشته زیاد و امتیاز آنها نزدیک به هم باشد، برای همان رشته فینال برگزار خواهد شد.

    یادآور می‌شود، نخستین دوره مسابقات اروپایی اینترنتی تنزیل سال گذشته از سوی مرکز اسلامی هامبورگ برگزار شد و در پایان برترین‌های این رقابت ۲۰ خردادماه ۹۸ طی مراسمی معرفی و تجلیل شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.