حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
توزیع ۱۷۵ هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه شهر و سیل‌زده ویژه ماه رمضان
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت: 5:32
  • شناسه : 11243
    بازدید 10
    0

    مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از تهیه و توزیع بیش از ۱۷۵ هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه شهر مشهد و سه استان سیل‌زده کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد. محمد حسین استادآقا با اشاره به اینکه بنیاد کرامت رضوی طرح «سفره مهربانی» را ویژه اطعام محرومان و مستضعفان راه‌اندازی […]

    پ
    پ

    مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از تهیه و توزیع بیش از ۱۷۵ هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه شهر مشهد و سه استان سیل‌زده کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

    محمد حسین استادآقا با اشاره به اینکه بنیاد کرامت رضوی طرح «سفره مهربانی» را ویژه اطعام محرومان و مستضعفان راه‌اندازی کرده است، اظهار کرد: تا کنون در قالب این طرح بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی در حاشیه شهر مشهد درب خانه مستضعفان، افراد کم بضاعت و بی‌بضاعت توزیع شده و در ادامه همین طرح در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۸۰ هزار بسته غذایی دیگر تهیه و در مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

    وی ادامه داد: همچنین بیش از ۷۵ هزار بسته غذایی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان‌های کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان که در سال گذشته درگیر سیل بوده‌اند، به همت آستان قدس رضوی توزیع خواهد شد.

    مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: توزیع بسته‌های افطاری ساده را در ماه مبارک رمضان در مشهد و استان‌های دیگر در دستور کار خواهیم داشت.

    استادآقا گفت: همچنین با حمایت‌های مردمی و خیرین، خدام حضرت رضا(ع) در استان‌های مختلف بسته‌های معیشتی مختلفی تهیه خواهد شد.

    وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه سال ۹۸ در ایران و تلاش کادر پزشکی بیمارستان‌های کشور برای درمان مبتلایان به این ویروس، گفت: با هدف ایجاد فضای معنوی و مملو از توسل به حضرت رضا(ع) و توکل به خداوند تبارک و تعالی در بیمارستان‌های ۳۱ استان کشور بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای متبرک با حضور خدام حضرت رضا(ع) میان کادر درمانی، پزشکی و بیماران توزیع شد.

    بر اساس اعلام آستان‌نیوز، وی خاطرنشان کرد: همچنین در قالب پروژه قرارگاه مدافعان افتخاری سلامت بیش از ۱۰ هزار نفر از خادمیاران رضوی در راستای ارائه خدمات درمانی به مردم و کادر درمانی کمک کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.