حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ماموریت هیئت‌های مذهبی در ماه رمضان رسیدگی به معیشت محرومان است
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت: 20:06
  • شناسه : 11193
    بازدید 11
    0

    رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تاکید بر لزوم کمک به نیازمندان، گفت: ماموریت هیئت‌های مذهبی در ماه رمضان رسیدگی به معیشت محرومان است. نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و مشکلات اقتصادی مردم، هیئت‌های مذهبی باید در راستای جمع‌آوری […]

    پ
    پ

    رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تاکید بر لزوم کمک به نیازمندان، گفت: ماموریت هیئت‌های مذهبی در ماه رمضان رسیدگی به معیشت محرومان است.

    نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و مشکلات اقتصادی مردم، هیئت‌های مذهبی باید در راستای جمع‌آوری کمک‌های معیشتی و بهداشتی و توزیع در اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه با تمام توان خود همت کنند.

    رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه ماهیت اصلی هیئت‌های مذهبی مردمی بودن آن است تاکید کرد: باید کارکرد هیئت در حوزه‌هایی که با کاهش آلام مردم در ارتباط است افزایش یابد.

    وی تصریح کرد: در همین راستا هیئت‌ها علاوه بر فعالیت فرهنگی می‌بایست در مدیریت کاهش آسیب‌های اجتماعی، تشویق به ازدواج، کاهش طلاق، اعتیاد و کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد فعال شوند.

    نوشادی افزود: دو ماه پیش که با شروع ویروس منحوس کرونا و پیام ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور پویش ملی به توان ما آغاز شد بیش از ۲۲ میلیارد تومان تاکنون از طرف هیئت‌های مذهبی سراسر کشور از قبیل تولید ماسک، دستکش، گان بهداشتی، مواد ضدعفونی و اقلام معیشتی و خوراکی به مردم نیازمند و مراکز بیمارستانی و درمانی کمک و مساعدت شده است.

    وی با اشاره به توصیه و دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به فقرا و محرومان جامعه در این روزهای سخت ادامه داد: هیئت‌های مذهبی به عنوان سربازان ولایت و خادمین اهل بیت عصمت و طهارت آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.