حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ارتباط روحانیون ارتش در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت: 3:45
  • شناسه : 11178
    بازدید 13
    0

    سرهنگ میدانی با اشاره شیوع کرونا و نزدیکی ماه رمضان از ایجاد کانال توسط روحانیون ارتش در این ماه در فضای مجازی و برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی برای مخاطبان خبر داد. سرهنگ «مهدی میدانی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برنامه های ماه رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا […]

    پ
    پ

    سرهنگ میدانی با اشاره شیوع کرونا و نزدیکی ماه رمضان از ایجاد کانال توسط روحانیون ارتش در این ماه در فضای مجازی و برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی برای مخاطبان خبر داد.
    سرهنگ «مهدی میدانی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برنامه های ماه رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کردیم تا تمام روحانیون در ارتش با ایجاد کانالی در فضای مجازی از شیوه برگزاری طرح عیدانه فرهنگی پیروی کنند و مخاطبان خود را جذب کنند و همان اقداماتی را که در مسجد انجام می دادند با مخاطبان با انتشار بسته های فرهنگی در فضای مجازی داشته باشند و از بخش های مختلف سخنرانی، عقاید، احکام در این کانال استفاده کنند و بتوانند با ارتباط دو طرفه و سوال و جواب میان مخاطبان و پاسخ به شبهات مسجد را به خانه های ارتشیان سرفراز انتقال دهند.

    رییس مرکز قرآن، عترت و نماز ارتش افزود: آموزشهای روخوانی روانخوانی وتفسیر قران کریم در کنار مسابقات مکبری ،تصحیح قرائت نماز، جزء خوانی قران تشویق روزه اولی ها ودهها برنامه دیگر برای ماه مبارک رمضان طراحی وانشالله اجرا می شود.

    وی تصریح کرد: طرح هر خانه یک مسجد با توجه به شرایط کشور پیش بینی شد و به دلیل نشستن مردم در خانه ها برنامه ریزی شد. ما در این طرح توانستیم مسجد را وارد خانه های تمام کارکنان بکنیم که با برگزاری و ارایه برنامه های فرهنگی در حوزه های سیاسی روز احکام و عقاید مسجد را به خانه ها بردیم و در یک کلام فقط نماز جماعت برگزار نشد و تمام فعالیت های فرهنگی را به خانه ها منتقل کردیم.

    سرهنگ میدانی در مورد طرح عیدانه فرهنگی یاد اور شد: این طرح ختم چندین میلیون صلوات تلاوت مناجات شعبانیه در ساعات خاص با حضور کارکنان وخانواده ها وچندین برنامه دیگر از جمله نقاشی، خطاطی، دل نوشته برای شهدا ،ارسال کلیپ کوتاه ماندن در خانه درروز سیزدهم فروردین روز طبیعت ، دابسمش از اجراهای قرآنی را شامل می شد.

    وی گفت: ما می توانیم مسجد را به خانه ها ببریم با این مزیت که مخاطبان بیشتری را تحت پوشش برنامه های فرهنگی قرار می دهیم و تنها نماز جماعت اقامه نمی شود البته دعا می کنیم هرچه زودتر با رفع ویروس کرونا همه مخاطبین ما همچون گذشته در مساجد حضور پیدا کنند وهمچنان افتخار برگزاری بیش از ۱۰۰۰ نماز جماعت در هرروز در ارتش را تکرار کنیم.

    رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ارتش تصریح کرد: حضور فعال در فضای مجازی وارتباط با مخاطبین در ماه مبارک رمضان و در طول سال با جدیت ادامه می یابد و خط و مشی های کلی و دستورات مقتضی آن از ریاست عقیدتی سیاسی ارتش اخذ شده است وانشالله اجرا می شود./

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.