حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ملاحظات برنامه‌سازی سحرگاهی برای نوجوان/ مهمانانی که خواب می‌مانند
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 22:59
  • شناسه : 10258
    بازدید 5
    0

    کاوه امیری تهیه‌کننده «کوچه بهار»؛ ویژه‌برنامه سحرگاهی شبکه امید، ضمن بیان بخشی از تجربیات تولید این برنامه درباره اولویت‌های محتوایی و ملاحظات شبکه در این زمینه نکاتی مطرح کرد. کاوه امیری درباره رویکرد برنامه نوجوانانه «کوچه بهار» که سحرهای ماه رمضان از شبکه امید پخش می‌شود، گفت: رویکرد این برنامه ایجاد فضایی شاد و مفرح […]

    پ
    پ

    کاوه امیری تهیه‌کننده «کوچه بهار»؛ ویژه‌برنامه سحرگاهی شبکه امید، ضمن بیان بخشی از تجربیات تولید این برنامه درباره اولویت‌های محتوایی و ملاحظات شبکه در این زمینه نکاتی مطرح کرد.
    کاوه امیری درباره رویکرد برنامه نوجوانانه «کوچه بهار» که سحرهای ماه رمضان از شبکه امید پخش می‌شود، گفت: رویکرد این برنامه ایجاد فضایی شاد و مفرح برای نوجوانان روزه‌دار است تا احساس کنند جایی در تلویزیون دارند و به آن‌ها توجه می‌شود.

    وی درباره مهمانان بزرگسالی که به این برنامه دعوت می‌شوند، بیان کرد: البته سال گذشته مخاطب بزرگسال برنامه هم کم نبود و امسال هم ما مخاطب بزرگسال داریم. با این حال سه گروه را به عنوان مهمان برنامه در نظر گرفته‌ایم که در سحرگاه مهمانمان می‌شوند؛ یک دسته مهمانان مشهور مثل هنرپیشه‌ها و ورزشکاران هستند، یک دسته نخبگان علمی و فرهنگی و گروه سوم فرهیختگان و کارشناسان هستند.

    امیری تاکید کرد: این تقسیم‌بندی بر اساس منویات گروه تولید شبکه امید است و تجربه‌ای است که شبکه در دعوت از مهمانان به دست آورده است.

    این تهیه‌کننده درباره پیشنهاد مهمانان برنامه توضیح داد: دعوت از مهمانان با پیشنهاد ما و تأیید شبکه صورت می‌گیرد و اسامی زیادی مطرح می‌شود و در نهایت شبکه تصمیم می‌گیرد که چه کسی دعوت شود. بعد از آن مراحل دعوت شروع می‌شود که البته بخش زیادی از اسامی موردنظر ما به تعبیری به دیوار می‌خورد چون خیلی‌ها یا سر کار هستند و یا عذری دارند که نمی‌توانند بیایند.

    وی افزود: حتی اتفاق افتاده است که مهمانی را دعوت کرده بودیم اما زمانی که باید به برنامه می‌آمد خواب ماند و بعد مجبور شدیم شخص دیگری را مقابل دوربین بفرستیم.

    امیری در ادامه درباره میزان استقبال مخاطبان نوجوان از این برنامه تصریح کرد: فکر می‌کنیم رویکردی که تاکنون داشته‌ایم راضی‌کننده بوده است. ما هم سعی می‌کنیم برنامه رویکرد شاد و مفرحی داشته باشد و هم به دلیل اینکه فصل امتحانات را داریم، شبکه خواسته است تا حدی به بچه‌ها کمک کنیم که آرامش بیشتری را تجربه کنند. به همین دلیل رویکرد ما این است که به بچه‌ها قوت قلب بدهیم. مناسبت رمضان با این فصل همخوان شده و باید متناسب با ماه رمضان، کنکور را هم پوشش دهیم.

    وی اضافه کرد: با این حال ما همین رویکرد را ادامه می‌دهیم، پیامک‌هایی داریم که نشان می‌دهد مخاطبان امسال و سال گذشته با هم برابر هستند که البته هنوز باید صبر کنیم تا مرکز افکارسنجی صداوسیما آمار دقیق‌تری را ارائه بدهد.

    تهیه‌کننده «کوچه بهار» در پایان درباره اجرای سیدمحمدرضا نعمتی مجری جوانی که به عنوان پارتنر در کنار حسین رفیعی در برنامه حضور دارد و اینکه آیا مجری بهتر و پویاتری نسبت به او وجود نداشت، بیان کرد: همیشه بهتر وجود دارد با این حال او اجراهای موفقی در شبکه سه داشته و جدیداً در حوزه تهیه کنندگی در شبکه امید برنامه‌ها و ایده‌هایی دارد و باعث شد ما هم با او همکاری‌هایی در این برنامه داشته باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.