حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها در جوار بارگاه رضوی
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 7:29
  • شناسه : 4429
    بازدید 10
    2

    مراسم جشن تکلیف روزه‌اولی‌ها که از سه‌شنبه، یازدهم خردادماه جاری در جوار حرم مطهر رضوی آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان می‌دهد. در آستانه ماه مبارک رمضان، مراسم جشن تکلیف روزه‌اولی‌ها که از سه‌شنبه، یازدهم خردادماه جاری در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی آغاز شده بود، […]

    پ
    پ

    مراسم جشن تکلیف روزه‌اولی‌ها که از سه‌شنبه، یازدهم خردادماه جاری در جوار حرم مطهر رضوی آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان می‌دهد.
    در آستانه ماه مبارک رمضان، مراسم جشن تکلیف روزه‌اولی‌ها که از سه‌شنبه، یازدهم خردادماه جاری در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان می‌دهد.
    بر اساس این گزارش، جشن «میهمانی آسمانی» که ویژه‌ پسران و دختران سال اول تکلیف تدارک دیده شده بود طبق روال سال‌های گذشته با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشتر کودکان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.
    در این جشن که ثبت‌نام آن طی هشتم تا دهم خردادماه صورت گرفت، شرکت‌کنندگان به مدت سه روز از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی آستان قدس رضوی بهره‌مند شدند.
    طی این مراسم ۱۵۰۰ نفر از خانواده‌ روزه‌اولی‌ها نیز در کنار فرزندان خود حضور داشتند و سخنرانی‌هایی با موضوعات احکام تغذیه، مسائل تربیتی و معنوی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان برای آنان ارائه شد.
    بنابراین گزارش، جشن «میهمانی آسمانی» برای هشتمین سال متوالی به همت آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از ۱۱ خردادماه آغاز شده و تا امروز ادامه می‌یابد.
    یادآور می‌شود، در این جشن تکلیف بالغ بر هزار و پانصد دختر و پسر روزه‌اولی که دختران متولد مهر ۸۵ تا شهریور ۸۶ و پسران متولد آذر ۷۹ تا آبان ۸۰ را در بر می‌گیرد، حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.