حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
راه‌اندازی «رادیو ترتیل» برای نخستین‌بار در جهان اسلام
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت: 0:18
  • شناسه : 6489
    بازدید 9
    1

    مدیر شبکه رادیویی قرآن از راه‌اندازی رادیو ترتیل خبر داد و گفت: «رادیو ترتیل» برای نخستین‌بار در جهان اسلام از ابتدای ماه مبارک رمضان به عنوان سومین کانال این شبکه راه‌اندازی می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن از راه‌اندازی رادیو ترتیل خبر داد و گفت: «رادیو ترتیل» برای نخستین‌بار […]

    پ
    پ

    مدیر شبکه رادیویی قرآن از راه‌اندازی رادیو ترتیل خبر داد و گفت: «رادیو ترتیل» برای نخستین‌بار در جهان اسلام از ابتدای ماه مبارک رمضان به عنوان سومین کانال این شبکه راه‌اندازی می‌شود.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن از راه‌اندازی رادیو ترتیل خبر داد و گفت: «رادیو ترتیل» برای نخستین‌بار در جهان اسلام از ابتدای ماه مبارک رمضان به عنوان سومین کانال این شبکه راه‌اندازی می‌شود.

    وی افزود: این طرح در هفته‌های اخیر به تصویب ریاست سازمان صدا و سیما رسید و بدین ترتیب این شبکه رادیویی اول ماه مبارک رمضان بصورت ۲۴ ساعته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

    مدیر رادیو قرآن در ادامه با اشاره به استقبال بی‌نظیر برخی از فعالان قرآنی و اساتید نسبت به پخش ترتیل اذعان داشت: شبکه رادیویی قرآن تاکنون در بخش‌های مختلف ترتیل یک جزء از قرآن کریم را پخش می‌کرد که با توجه به نیاز علاقه‌مندان به تلاوت ترتیل قرآن کریم، ضرورت راه‌اندازی شبکه مستقل در این حوزه احساس شد.

    ابوالقاسمی تصریح کرد: پیش از این نیز در ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رادیو تلاوت به عنوان دومین کانال شبکه رادیویی قرآن توسط معاونت صدا به علاقه‌مندان ساحت مقدس قرآن کریم اهداء شده بود.

    لازم به ذکر است، این شبکه رادیویی طی روزهای آینده با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما به طور رسمی افتتاح و فرکانس آن نیز اعلام خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.