حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پخش مستقیم برپایی نماز پر شکوه عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب
  • ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت: 6:20
  • شناسه : 1825
    بازدید 10
    0

    نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی که با حضور مردم متدین در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در تهران اقامه می شود به صورت زنده از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود. به گزارش ایرنا، شبکه اول در این روز با پخش ویژه برنامه ای از ساعت ۷:۲۰ […]

    پ
    پ

    نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی که با حضور مردم متدین در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در تهران اقامه می شود به صورت زنده از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود. به گزارش ایرنا، شبکه اول در این روز با پخش ویژه برنامه ای از ساعت ۷:۲۰ صبح روز عید فطر تا پایان خطبه نماز عید سعید فطر میهمان خانه های بینندگان خواهد بود.

    همچنین در روز عید فطر ساعت ۱۹:۳۰ تکرار ویژه برنامه نماز عید فطر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

    براساس اعلام رییس ستاد اقامه نماز جمعه، از ساعت۴:۳۰ دقیقه صبح روز عید فطر، درهای مصلا از سه ضلع شرقی، غربی و شمالی به روی نمازگزاران باز است و نماز به امامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رأس ساعت ۸ اقامه خواهد شد.

    **هفدهمین مراسم گلریزان زندانیان در برنامه جشن رمضان

    هفدهمین مراسم گلریزان جشن رمضان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت ستاد دیه کشور امسال نیز همزمان با عید سعید فطر در پایگاه جشن رمضان ( سوهانک ) برگزار می شود.

    سید کاظم احمد زاده تهیه کننده برنامه جشن رمضان در تشریح ساختار این ویژه برنامه گفت: ویژه برنامه جشن رمضان ( گلریزان ) با دعوت از هنرمندان و چهره های ورزشی و کودکان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) که آرزوی آنها توسط چهره های محبوب هنری ورزشی و اجتماعی برآورده شده است، در برنامه مراسم حضور خواهند داشت.

    وی ادامه داد: در مراسم جشن گلریزان لباس اعضای تیم ملی والیبال کشور ، توپ والیبال و لباس فوتبال یکی از بازیکنان که در طول برنامه جشن رمضان از سوی میهمانان برنامه امضاء شده است ،با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این مراسم به فروش گذاشته می شود و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود.

    **شب به یاد ماندنی در عید فطر

    برنامه شب به یاد ماندنی کاری از گروه اجتماعی همزمان با عید سعید فطر و تعطیلات از شبکه تهران پخش می شود.

    مهدی پدیدار تهیه کننده برنامه شب به یاد ماندنی در تشریح ساختار این برنامه گفت: این برنامه با رویکرد اشاعه ترویج ازدواج آسان ، ازدواج الگو برای نسل جوان ،تشویق و ترغیب جوانان به تشکیل خانواده و حفظ تحکیم آن تهیه و تولید شده است.

    وی در باره آیتم های این برنامه گفت: پخش گزیده ای از مراسم ازدواج چند زوج جوان ، مشاوره خانواده و ارائه های راهکارهای کلیدی به زوج های جوان از بخش های این برنامه است.

    **آسیب های اجتماعی در کمین شهرها

    در ششم مرداد سال جاری، شبکه رادیویی سلامت توسعه شهرنشینی و آسیب های اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

    برنامه «افق روشن»، دوشنبه ششم مرداد، موضوع توسعه شهرنشینی و آسیب های اجتماعی را در ساعت ۹:۰۵ به مدت ۵۰ دقیقه بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز به روی آنتن می برد.

    **تدارک ویژه نیستان برای عید سعید فطر

    برنامه نیستان کاری از گروه هنر است که به بررسی موسیقی ایرانی اختصاص دارد؛ این برنامه روز های سه شنبه و چهارشنبه این هفته به مناسبت عید سعید فطر در بخش های متنوعی به علاقه مندان تقدیم می شود.

    رحیم شهریاری (خواننده برجسته آذربایجان) در ایام عید فطر میهمان نیستان خواهد بود؛ در بخش هایی از این برنامه ضمن معرفی آثار جدید وی به شنوندگان رادیو فرهنگ، بخش هایی از آثار برگزیده او نیز برای دوستداران موسیقی پخش می شود.

    **مستند ۳ قسمتی آداب و رسوم مسلمانان بلغارستان از شبکه یک پخش می شود

    این مستند که از روز سه شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۶ صبح از این شبکه پخش می شود نگاهی به آداب و رسوم مسلمانان بلغارستان در ماه مبارک رمضان و عید فطر دارد.

    در میان مسلمانان کشورهای جهان در عین وحدت اسلامی، مواردی چون تنوع اقلیم و فرهنگ همواره باعث ایجاد تفاوت های ظریف و جذابی در ساختار زندگی شده است یکی از این کشورها که دارای آداب و رسوم جالب و متنوعی است ، کشور بلغارستان می باشد.

    **ویژه برنامه های مرکز هنرهای نمایشی رادیو در عید فطر

    همزمان با عید سعید فطر ، پخش نمایش ها و برنامه های رادیویی از تولیدات مرکزهنرهای نمایشی رادیو در قالب طنزو سرگرمی آغاز می شود.

    پخش نمایش ارثیه دایی رحیم در روز عید فطر ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه از رادیو فرهنگ آغازمی شود.

    این نمایش به کارگردانی حمید منوچهری و بازی سیما خوش چشم ، رحمان باقریان، احمد گنجی ، عبدالعلی کمالی و راضیه مومیوند تولید شده است.

    همچنین خاطرات خنزر پنزری یک سمسار از دیگر تولیدات مرکز نمایش رادیو است که از روز عید فطر ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه از رادیو جوان پخش می شود.

    نمایش های طنز داستان های رومی ،فیلم مزخرف لعنتی، گنج،حس ششم و قول نیز از شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.

    بر اساس این خبر؛ برنامه ی زنده ی ˈچهارراه بندگی ˈ به تهیه کنندگی سردبیری مهرداد محمدرضا ساعت ۹ و ˈاستودیو هشت زیر بارانˈ هم ساعت ۱۶ با اجرای احسان کرمی و تهیه کنندگی سردبیری عمار خطی ، روز عید فطر از رادیو نمایش پخش می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.