حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
دوش صلواتی در خیابان‌های عراق در ماه رمضان
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 6:12
  • شناسه : 5278
    بازدید 12
    2

    دوش های صلواتی در خیابان های بغداد که مردم آنها را «دش الأجر والثواب» یعنی دوش اجر و ثواب توصیف می کنند به عنوان نوعی از فعالیت های خیریه به شمار می روند. به گزارش فارس، به دنبال گرمای شدید هوا همزمان با ماه رمضان، در خیابان های بغداد دوش های صلواتی برای شستن سر […]

    پ
    پ

    دوش های صلواتی در خیابان های بغداد که مردم آنها را «دش الأجر والثواب» یعنی دوش اجر و ثواب توصیف می کنند به عنوان نوعی از فعالیت های خیریه به شمار می روند.

    به گزارش فارس، به دنبال گرمای شدید هوا همزمان با ماه رمضان، در خیابان های بغداد دوش های صلواتی برای شستن سر و صورت و خنک شدن مردم راه اندازی شده است.

     دوش های صلواتی در خیابان های بغداد که مردم آنها را «دش الأجر والثواب» (دوش اجر و ثواب) توصیف می کنند به عنوان نوعی از فعالیت های خیریه به شمار می روند.

    روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در این باره نوشت: مالکان مغازه ها و خانه های نزدیک خیابان های اصلی با استفاده از شلینگ، آب را به کنار خیابان منتقل می کنند تا به وسیله دوش های حمام، امکان شستن سر و صورت را برای شهروندان فراهم کنند.

    البته این دوش های صلواتی مختص تابستان رمضانی امسال نیست و در تابستان های گذشته هم خیابان های عراق شاهد چنین ابتکاری از سوی مردم عراق بوده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.