حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
۱۵۴ هزار دقیقه برنامه در ماه رمضان از شبکه های رادیویی پخش می‌شود
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 1:56
  • شناسه : 7713
    بازدید 12
    0

    معاون صدای رسانه ملی از تولید و پخش ۱۵۴ هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان از شبکه های رادیویی رسانه ملی خبر داد. نشست خبری تشریح ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های رادیویی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان ظهر روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و مدیران شبکه‌های رادیویی و […]

    پ
    پ

    معاون صدای رسانه ملی از تولید و پخش ۱۵۴ هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان از شبکه های رادیویی رسانه ملی خبر داد.
    نشست خبری تشریح ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های رادیویی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان ظهر روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و مدیران شبکه‌های رادیویی و جمعی از اصحاب رسانه در ساختمان شهدای رادیوی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

    در این نشست شاه‌آبادی ضمن تشریح برنامه‌های رادیو در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از ۱۵۴ هزار دقیقه برنامه از شبکه‌های رادیویی رسانه ملی با موضوع ماه مبارک رمضان تولید و در ایام مختلف ماه پخش خواهد شد.

    وی با بیان اینکه به موضوع “خانواده” به صورت ویژه پرداخته می شود ، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا به موضوع خانواده ایمانی و قرآنی پرداخته شود.

    معاون صدای رسانه ملی گفت: “حق‌الناس” نیز موضوع دیگری است که در بسیاری از برنامه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به آن پرداخته خواهد شد.

    وی در ادامه به برخی از عنوان برنامه های مهم شبکه‌های رادیویی اشاره کرد و گفت: پویش من خادم من مسجد هستم بامحوریت توجه مردم به خدام مسجد تحت عنوان برنامه «خانه دوست» روزهای جمعه از رادیو ایران پخش خواهد شد. برنامه دیگری با موضوع زندانیان غیرعمد با عنوان برنامه «قرار آسمانی» از برنامه‌های دیگر این شبکه است.

    شاه‌آبادی گفت: در رادیو تهران برنامه «عشق، کسب و کار من است» به موضوع روزی حلال و کسب و کار پاک پرداخته می‌شود و در رادیو معارف نیز برنامه «زیر نور ماه» به موضوع سبک زندگی اسلامی اشاره خواهد داشت.

    معاون صدای رسانه ملی ادامه داد: به دلیل تقارن رحلت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان، برنامه «تصویر آفتاب» با محوریت تبیین اندیشه‌های امام از رادیو معارف پخش می‌شود. رادیو جوان از برج میلاد نیت‌های حسنه افراد را مطرح می‌کند و به بحث حق و تکلیف می‌پردازد که این برنامه با موضوع ماه نو بر روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

    وی به برنامه‌های رادیو سلامت اشاره کرد و گفت: «برنامه حق با توست» با موضوع خلاءهای رفتاری با برخورد با مخاطبان با حضور کارشناسان برجسته پخش خواهد شد.

    شاه‌آبادی از راه‌‌اندازی شبکه رادیویی ترتیل خبر داد و گفت: طبق روال هر سال در کنار رادیو قرآن و رادیو تلاوت با شروع ماه مبارک رمضان رادیو ترتیل به صورت شبانه‌روز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

    وی در پایان عنوان کرد: در شبکه رادیویی ایران نیز برای نخستین بار برنامه «قرار بی‌قراران» با همکاری شبکه یک سیما به صورت مشترک پخش می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.