حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ Monday, 18 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
جام جهانی/ بازیکنان الجزایر در ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرند
  • ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 23:28
  • شناسه : 935
    بازدید 6
    0

    در حالی که جام جهانی وارد مرحله حذفی خود شده است بازیکنان الجزایر اعلام کردند در ماه رمضان روزه می‌گیرند. به گزارش فارس، با توجه به آغاز ماه رمضان تکلیف بازیکنان مسلمانی که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور دارند کمی پیچیده می‌شود. مسلمانان بسیاری در ترکیب تیم‌های فرانسه، الجزایر و آلمان حضور دارند که […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    در حالی که جام جهانی وارد مرحله حذفی خود شده است بازیکنان الجزایر اعلام کردند در ماه رمضان روزه می‌گیرند. به گزارش فارس، با توجه به آغاز ماه رمضان تکلیف بازیکنان مسلمانی که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور دارند کمی پیچیده می‌شود.

    مسلمانان بسیاری در ترکیب تیم‌های فرانسه، الجزایر و آلمان حضور دارند که با ورود به ماه مبارک رمضان شرایط پیچیده‌ای پیدا می‌کنند. این در حالی است که جام جهانی فوتبال نیز وارد مراحل سخت و حذفی خود شده است.

    رمضان یکی از اصول در دین اسلام است و به معنای این است که مسلمانان باید در این یک ماه روزه گرفته و توجه بیشتری به معنویات داشته باشند. آنها نباید از طلوع آفتاب تا زمان غروب، غذا خورده و یا آب بنوشند. این بدان معنا است که جدول زیستی بدن آنها باید دستخوش تغییر شود.

    بازیکنان مسلمانی که در سفر هستند نباید روزه بگیرند. البته روزه برای کسانی که بیماری دارند نیز توصیه نشده است. بازیکنان تیم ملی فوتبال الجزایر اعلام کرده‌اند با وجود اینکه روزه گرفتن ممکن است برای سلامتی‌شان ضرر داشته باشد، ولی روزه می‌گیرند. این در حالی است که تیمشان در مرحله بعد دیدارهای سختی پیش رو دارد.

    دیدیه دشان که هدایت تیم ملی فرانسه را به دست دارد در این خصوص اظهار نظری داشته و اعلام کرده گرفتن روزه را به عهده بازیکنانش قرار می‌دهد. وی در این زمینه گفت: شرایط سخت و حساسی است. نمی‌خواهم چیزی را به بازیکنی دیکته کنم. ما به دین هر کسی احترام می‌گذاریم. این نخستین باری نیست که با چنین شرایطی روبه‌رو می‌شویم. نگران نیستم و می‌دانم همه با این شرایط کنار می‌آیند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.