حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
۳۵۰ هزار فلسطینی دومین نماز جمعه ماه رمضان را در مسجدالاقصی به جا آوردند
  • ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 20:11
  • شناسه : 2710
    بازدید 5
    2

    نزدیک به ۳۵۰ هزار فلسطینی با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی، دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجدالاقصی به جا آوردند. به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، شیخ عزام الخطیب مدیر اوقاف اسلامی قدس گفت که حدود ۳۵۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه این هفته ماه رمضان شرکت داشتند که […]

    پ
    پ

    نزدیک به ۳۵۰ هزار فلسطینی با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی، دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجدالاقصی به جا آوردند.
    به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، شیخ عزام الخطیب مدیر اوقاف اسلامی قدس گفت که حدود ۳۵۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه این هفته ماه رمضان شرکت داشتند که اکثر آنها از ساکنان کرانه باختری بودند.

    بر اساس این گزارش، شیخ اسماعیل نواهضه خطیب مسجدالاقصی خطبه های امروز را به سخن از فضیلت های ماه مبارک رمضان اختصاص داد.

    بر پایه این گزارش، نمازگزاران از ساعات اولیه صبح امروز عازم مسجدالاقصی شدند و خیابان های شهر قدس و اطراف شهر قدیمی شاهد ازدحام جمعیت بود.

    همچنین کوچه های بخش قدیمی قدس و به خصوص اطراف مسجد الاقصی مملو از نماگزاران فلسطینی بود.

    پیش از این پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرده بود که هزاران نفر از نیروهای پلیس و گارد مرزی به فرماندهی سرلشگر «موشیه ادری» از صبح امروز جمعه در قدس، محله های شرقی ، شهر قدیمی و دو گذرگاه قلندیا در شمال قدس و گذرگاه بیت لحم مستقر می شوند.

    در این بیانیه آمده بود که تنها به مردان بالای ۴۰ سال ساکن کرانه باختری اجازه ورود به قدس اشغالی برای به جا آوردن نماز جمعه در مسجد الاقصی داده می شود و زنان از هر گروه سنی می توانند بدون هیچ محدودیتی به مسجد الاقصی وارد شوند.

    این در حالی است که رژیم صهیونیستی دو روز پیش به بهانه شلیک موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، اعلام کرد که نمازگزاران غزه جمعه این هفته اجازه عزیمت به سمت مسجد الاقصی را ندارند.

    در همین رابطه «یوأف مردخای» هماهنگ کننده کابینه رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که یک فروند موشک به نزدیکی گذرگاه بیت حانون (ایرز) که قرار بود ۵۰۰ نمازگزار مرد و زن طی روزهای پنج شنبه و جمعه از آن عبور کرده و به مسجد الاقصی بروند، اصابت کرده است و در نتیجه اوضاع این گذرگاه و اطراف آن امن نیست و اسرائیل هرگز اجازه نخواهد داد نمازگزاران غزه این هفته به مسجد الاقصی بروند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.