حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«گل‌آموز» با بچه‌ها بازی قرآنی می‌کند
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 13:34
  • شناسه : 1068
    بازدید 9
    1

     برنامه «گل آموز» برای ایام رمضان آیتم‌های متنوعی را در نظر گرفته است. به گزارش ایسنا، سارا روستا پور، تهیه کننده برنامه «گل آموز» گفت: در این برنامه (بازی قرآنی) آیتم مناسبتی ماه رمضان بوده که در این بخش با حضور بچه‌ها در استودیو در مورد نام حیوانات، میوه و دیگر موضوعات قرآنی که در […]

    پ
    پ

     برنامه «گل آموز» برای ایام رمضان آیتم‌های متنوعی را در نظر گرفته است. به گزارش ایسنا، سارا روستا پور، تهیه کننده برنامه «گل آموز» گفت: در این برنامه (بازی قرآنی) آیتم مناسبتی ماه رمضان بوده که در این بخش با حضور بچه‌ها در استودیو در مورد نام حیوانات، میوه و دیگر موضوعات قرآنی که در قرآن کریم آمده است ، به بحث و گفتگو می پردازیم.

    وی افزود: همچنین در ادامه این آیتم روحانی با حضور خود در این بخش با ارائه داستان‌های قرآنی، اطلاعات دقیق و ملموسی درخصوص موارد مربوط به بچه‌ها ارائه می‌دهد.

    وی با اشاره به اینکه وله‌های ماه رمضانی از دیگر بخش‌های این برنامه بوده، بیان کرد: در بخش دیگری از این برنامه از حضور بچه هایی که در مکتب قرآنی فعالیت می‌کنند نیز بهره خواهیم برد.

    روستاپور خاطرنشان کرد: پخش نماهنگ‌های رمضانی و برگزاری مسابقات از دیگر آیتم‌هایی است که برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

    برنامه «گل آموز» با هدف بالا بردن مهارت‌های اجتماعی کودکان و آشنا کردن آنها با نکات کلیدی، آموزشی از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

    برنامه «گل آموز» به تهیه‌کنندگی سارا روستاپور و با اجرای بچه‌ها هر روز ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه آموزش پخش می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.